středa 21. prosince 2016

Poslední dny v litografické dílně

Sice nevím, co budu bez budovy umprum dělat, protože ji jednoduše miluju, ale všechno musí jednou skončit, aby něco dalšího mohlo začít. Můj třetí litografický kurz je za mnou, čtvrtý už absolvovat nebudu, i když bych mohla litografii dělat klidně do konce života. Je to nádherná technika.

Tenhle podzim vznikla planetka a liška. Litografii s planetkou jsem nazvala Můj svět a jak mi napsala jedna moje kamarádka, je to, jako bych vzala všechno uvnitř sebe a chrstla to na papír.

A přesně tak to i bylo.

Až jsem se možná na konci trochu lekla, jak moc upřímná jsem byla.

Proces je v rychlosti zachycený na mobil takhle.










Tiskla jsem tři barvy, kompozice s růžovým okružím byla po každém tisku jiná a víceméně náhodná. K mému velkému překvapení se během dvou dnů veškerý náklad (7 tisků) prodal a jeden jsem si nechala pro sebe.






Ještě jsem stihla nakreslit na kámen lišku a vytisknout ji. Lišku jako symbol letošního roku, protože mne provázela opravdu od začátku až do konce, včetně veleúspěšných lišek hrníčkových, velké radosti, kterou jsem si letos moc užila s mojí milou Bárou Emomísovou.



Pozorek Azorek!





Moc děkuju Mgr.A. Janě Hubatkové za tři nezapomenutelné litografické kurzy. Jakožto i celé skvělé partě lidí, které jsem tam poznala.
Lišku dodělám na jaře, mám s ní ještě plány na kombinovanou techniku.

2 komentáře:

  1. Tvůj svět je překrásný stejně jako tvoje Liška! Je mi trošku smutno, když čtu tvůj článek....těším se na lišku, těším se na Tebe!!! Na viděnou v Budapešti! <3

    OdpovědětVymazat