pondělí 12. prosince 2016

Kouzelné

Kouzelné jsou drobnosti, které jsem si pořídila (nejen) na Meat Design Ostrava. A možná vám tím způsobím inspiraci k vánočnímu nákupu.


Porcelánové náušnice jsou od Loo.

Opička je dílem ilustrátorky Andrey Tachezy, jmenuje se Matylda a dostala mě na první dobrou. Je měkoučká, vtipná, barevně přesně podle mého gusta a taky jí můžete strčit packu do ucha. Hlavně se mě drží jako klíště a pojede se mnou na jih, to už je jasná věc.




Matyldě dělá důstojnou společnosti další něžná záležitost a tou je hadrová panenka, dílo mé kamarádky Gábiny. Ještě před opičkou Matyldou jsem panenku pojmenovala Maty, teď se mi to bude asi krapet plést... Jenže Maty má jméno po zaměstnanci jedné nejmenované kavárno-restaurace, který se nás s Gábinou a Bárou trochu bál. V té kavárně jsem právě panenku dostala. A protože mi bylo toho hocha trochu líto, pojmenovala jsem ji po něm. Jmenoval se Matyáš.



Já prostě miluju ty uši!
Viděli jste někdy miniaturní kapsičku, ještě navíc s podšívkou (z toho by mě asi jeblo, kdybych to měla dělat) a z krásné japonské látky? Maskrtka takové umí. A spoustu dalších krásných věcí. Mini taštičku jsem ji zabavila v Ostravě. Někomu ji asi nesla.




A teď trochu něco důstojného, vhodného k mému věku. Soňa Malinová je nejen strašně krásná ženská, ale taky hrozně milá a tyhle její misky jsou už legenda. A já mám legendy ráda. Na ručně točenou keramiku je u nás doma vždycky dost místa.



Matylda zdraví! Zatím se před cestou omotala kolem mé ložnicové lampičky.



6 komentářů:

  1. Víš, co je super? Že by nás jeblo ze stejných věcí! :D <3 <3 <3

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné úlovky, líbí se mi všechno. A stejnou lampu jsem si nedávno přivezla od našich, táta ji vyhodil z dílny. Ještě čeká na zprovoznění, ale budu ji mít u šicího stroje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji miluju. Ani se mi nechtělo ji nějak natírat nebo s ní cokoliv dělat.
      Sehnala jsem ji na Aukru.

      Vymazat
  3. Z Meat Designu jsem odcházela s podobnou výbavou. Porcelánové náušnice od Loo jsem si koupila hned po španělském pexesu By Myyna a hrnku od Soni Malinové. Zdravím. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, taky zdravím! :) Množství prodaných španělských pexes mne dost (příjemně) překvapilo, abych byla upřímná. Bývala bych sázela na česko-anglickou verzi :))).

      Vymazat