pondělí 5. prosince 2016

Až pojedete vlakem nebo autobusem...

...po Čechách nebo po Slovensku. A pro svojí přepravu si zvolíte RegioJet nebo žluté autobusy Student Agency, budu s váma. Celý prosinec totiž bude jezdit na těchto linkách, stejně jako každý měsíc, časopis Žlutý, který má na své poslední letošní obálce Zimní pohádku. Ode mne.



Slovensko ovšem přišlo díky svému žlutému grafickému prvku o lišku... Taková škoda!




Tak si tu obálku užijte a doufám, že vás potěší. Kdo je velký fanda Zimní pohádky, může si ji pořídit i na blahopřání a jmenovkách na dárky.





22 komentářů:

  1. To je super. No, Regiojet se mi teď do Prahy nehodil, ale jdu na to upozornit ostatní na FB, aby věděli. :-)
    Jo, a zpětně k článku k OV. Jsem moc ráda, že jsem tě poznala i osobně. A ten dort ten byl. Doufám, že bude i v nově otevřené cukrárně. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, potěšení bylo na mé straně! A děkuju! :)

      Vymazat
  2. Gratuluju k obalce!Krasna je a te lisky je teda fakt skoda. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Ale zase se mi líbí, že to jde i bez té lišky. A v Čechách mají prostě zvířátko navíc :).

      Vymazat
  3. To je pecka! Jsi skvělá! Moc gratuluju! Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleno, děkuju! Jak vám šlape obchod?

      Vymazat
    2. šlape bosky, pomalu, ale stále vpřed :) Alena

      Vymazat
  4. To je super, gratuluji! Teď mám chuť někam jet, jen abych si to užila "na živo" :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeď! Od prosince jezdí RegioJet už i Praha-Brno :).

      Vymazat
  5. Škoda, že jedu v pátek vlakem :-) Gratuluju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Špatná vlaková společnost, změnit linku! :)

      Vymazat
  6. To je ovšem boží!
    Gratuluju ke spolupráci:) nebo práci, vůbec, hehe.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Společně jsme na tom zapracovali :). Díky!

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Včera jsem jela,obdivovala ji:)))))A nevěděla že je tvoje!Valerie

      Vymazat
  8. No a já jsem se Žlutým jela o víkendu celkem třikrát! Že jsem do té síťky tentokrát nesáhla... :-) Gratuluju k pěkné zakázce.

    OdpovědětVymazat