pondělí 28. listopadu 2016

Viděla jsem... vol. XXV - Osudový dotek

Po shlédnutí filmu The Butterfly Effect jsem se zvedla a řekla Martinovi: "Tak Ti děkuju pěkně!" (částečně z legrace, ale něco na tom bylo). Nemohla jsem spát a pořád na něj myslela. Moje oblíbené téma. Možná, jedno z nejoblíbenějších. Které mne zároveň znepokojuje.

Co by se stalo, kdybyste se mohli vrátit do minulosti a něco změnit...?

Šuplíček "sci-fi", oddíl "mysteriózní", kolonka "šrotuje mi v hlavě".

Filmů na tohle téma už byl nespočet. Od geniální komedie Na hromnice o den více, kde miláček Murray ve stále se opakujícím dni znovu a znovu piluje schopnosti, jak sbalit krásnou Andie MacDowell, přes náročný Počátek (fakt jsem se chvílema ztrácela), po legendární a velmi temný snímek Dvanáct opic (božínku, teď koukám, že tenhle vynikající film je od Terryho Gilliama), který můžu doporučit všemi deseti.

Tohle je moje téma. Můj věčný otazník.

Osudový dotek je film, co stojí ya zkouknutí. Vlastně neni uplně veselý, chvílema jsou tam lehce komické situace, ale nic, z čeho byste se za břicho popadali. Mladej Kučera nehraje vůbec špatně, mám ho vlastně jako herce ráda. Konec pro mne byl docela šokující.

Moje současnost je perfektní, ale co by se stalo kdyby...

Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat