neděle 20. listopadu 2016

Viděla jsem... vol. XXIV - Snowden

Po tomhle filmu si smažete profil na facebooku, kameru na počítači hystericky zaplácnete washi páskou a půjdete do nejbližšího bazaru hledat starou dobrou Nokii 3310. Ach, tihleti chytří týpci od počítačů...
Ano, kauza Edward Snowden už je 3 roky stará, ale stále rezonuje. Filmové zpracování na sebe nedalo dlouho čekat, ujal se ho (cituji svého muže) "starý komouš" Oliver Stone, takže pravdy v něm vyřčené musíte brát s rezervou. Jakožto i oficiální pravdy o Snowdenovi vyřčené americkým establishmentem. Krystalicky čistá pravda bude někde uprostřed a hádám, že se jí nikdo nikdy nedozví.

Šuplíček "životopisný", oddíl "drama", kolonka "big brother".

Co mě na té kauze fascinovalo už v roce 2013, byla ta skutečnost, že nějaké chytré mozky dokázaly sestrojit něco tak neuvěřitelného, jako je celoplanetární špeh našeho bytí.
Ale tak co už, žijeme kontrolované životy, s tím se docela umím smířit. Rozhodně pro svoje soukromí dělám opravdu málo pokaždé, když jdu napsat článek na blog. Už ani ten čip nepotřebuju. Co mě štve víc, že se ta kontrola nejspíš netýká pouze zajištění mojí bezpečnosti. Dejte si ten film, Stone je dobrý režisér.


Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz

2 komentáře:

  1. Moc mě baví tvoje tipy!! Už jsem poslala odkaz i Tomovi na celou tvou "sbírku". :))) Děkujemeéé! <3

    OdpovědětVymazat