čtvrtek 3. listopadu 2016

Tričko se srnkou

Srnka má letos na podzim dvouleté výročí. Zatímco baobab, respektive šablona baobabu, je o půl roku starší a už dosloužila, srnka zatím vypadá, že ještě něco vydrží. Trička s touhle dojemnou hlavou se prodávají pořád dobře, i když se jí snažím do světa dávkovat střídmě a nepřehánět to.

Mám teď nová, mnohem příjemnější trička, než byla minulá, i když jsou v nákupu o stovku dražší, což není uplně málo. Ale mám pocit, že ta výměna byla nutná, protože jejich materiál je mnohem měkčí a pružnější. A ještě jsou trička prodloužená.

Srnečku jsem na ně natiskla nedávno a ještě se u toho vyfotila. (Ano, je to pokračování příběhu Jak se fotí na samospoušť...)

Na sobě mám velikost M, při své výšce 172 cm a obvodu přes hrudník 90 cm, je mi eMko fakt pěkně, i když normálně dávám přednost velikosti L, protože strašně nerada mám trička obepnutá.






Odkaz na tričko je tady. A eSko už mám uplně poslední. S už není.

Natiskla jsem něco málo i dětem.

Šedou srnku mám ve velikostech 7-8 let a 9-10.

Bílá srnka je na 5-6 let a 9-10 let.

Modrá srnka je na 9-10 let.
Dětská trička si můžete prohlédnout tu.

2 komentáře: