středa 23. listopadu 2016

Pejsci!

Jazyk za zuby jsem musela držet od července až do října. Pejsci byli objednáni od kamarádky pro kamarádku jako dárek k nadcházejícímu porodu.

Vybavena reálnými fotografie těch dvou sympošů, splnila jsem přání a domalovala k nim ještě vintage kočárek.



Russellové jsou supr rasa, jsou chytří jak opice, ale doma bych je mít nemohla, připadá mi, že jsou k neutahání. Jednu dobu jsme takovýho fešáka na pérkách hlídali a bylo to jako full-time job. Do dneška si pamatuju, jak jsem krájela něco na lince a ten mrňous vyskakoval v pravidelných intervalech do výšky mých prstů, aby zjistil, co bude dobrého. Sranda s ním teda byla!





Obrázek je malovaný mojí oblíbenou technikou, akvarelem aka vodovkama, chcete-li.





Konečná podoba obrázku, který už je předaný čerstvé mamince. Prý udělal radost, což dělá radost na oplátku mě. Tak přeju jen to nej!





8 komentářů:

  1. To je povedený!
    Pěkné skoky do vzduchu! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobry den, obrazek byl pro mne😊 moc Vam za nej touto cestou dekuji! Je to cest mit od Vas takove osobni dilo!

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi bůh!!! Ježiš, to se ti tak povedlo!!! Dokonale jsi vystihla tu jejich nejmilejší a nejmileji ztřeštěnou povahu. <3 <3 <3

    OdpovědětVymazat