úterý 1. listopadu 2016

Jak se fotí na samospoušť

Když pominu, že jsem si během celého procesu připadala jako magor, a dost mi pomohlo, že jsem byla doma sama, musím říct, že se to nedělá snadno. Nerozklíčovala jsem, jak pevně zasadit foťák do stativu (kdysi mi to normálně šlo), takže jsem improvizovala a k podložení posloužil herbář (který si zaslouží vlastní článek) a kelímek žluté sítotiskové barvy.

Backstage... Ta holá lampa bez stínidel, vůbec si jí nevšímejte, ona je totiž normálně za tím levým křídlem dveří, které je pořád otevřené, a když se lampa rozsvítí, tak světlo skrz to mléčný sklo vypadá hrozně pěkně.
A jako správná maniačka s ascendentem v Panně, mám už v chodbě připravený vysavač, kterým briskně přejedu zaprášenou podlahu pod odsunutým arborem, to dá rozum.

Na zeď jsem musela přilepit v příslušné výšce obrázek, na který jsem zaostřovala. A vzhledem k tomu, že světla je teď méně, než málo, zaostřovala jsem při každé sérii fotek (nastaveno jsem měla na 4 snímky za sebou). A stejně to ještě navíc po přidání světla ve Photoshopu šumí jak blázen.




Abych tuhle samolibou činnost nějak obhájila, chtěla jsem si totiž na portfolio nafotit nějaké fotky s kufříky, na kterých jsem spolupracovala, a které jsem nedávno dostala (já je mám teda prázdné, bez skřítků a nábytku). Jsou prostě tak pěkné, že má člověk chuť se s nima vyblejsknout. Více info o mininábytku, minipeřinkách a skřítcích najdete na jejich stránkách tu.

Moje "ortopedické" boty tady vypadají poněkud legračně, původně jsem je chtěla hodit do popelnice, jak mě z nich bolely nohy, ale po deseti dnech šílených útrap se rozšláply tak dokonale, že je teď jen nerada sundavám z nohy. Vagabondy to jsou, model Kenova, kdybyste měl někdo chuť si je omrknout.






Full verzi kufříků přivezu do Ostravy na Meat Design Ostrava, takže kdybyste je někdo chtěl předem rezervovat (cena a všechno info je tady v odkazu), dejte vědět, povezu jich jen pár.










8 komentářů:

  1. Jestli fotíš do Rawu, tak tam se dá ten šum velmi dobře stáhnout. Nebo dlooouhej čas :-) Jo, to světlo je znát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celkem to neřešim a na dlouhej čas nejsem dost statická :)))))

      Vymazat
  2. Jsi jako z knížky Charlese Dickense! Tak roztomilá! <3

    OdpovědětVymazat
  3. Šum k tomu patří, teď to prostě jinak nejde. ;-) Takže takhle se fotí na samospoušť... to zvážím, až zase budu příště chtít vyfotit od muže, většinou od toho odcházíme naprdnutí oba. :-D Já věčně nespokojená s výsledkem (spíš se sebou), on dotčený, že po něm něco chci a pořád do toho kecám. A jinak jsem ráda, že lis má všestranné využití. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom, jak se fotí s partnerem bych mohla taky napsat samostatný článek... bývá to opravdu dramatické :D. Ale neboj, lis už slouží svému účelu a ráda se s ním ještě jednou pochlubím :))).

      Vymazat
  4. Ježiš to je roztomilost největší a ty!!!!! <3

    OdpovědětVymazat