sobota 29. října 2016

Viděla jsem... vol. XXVI - Party

Než začnu o jednom z nejroztomilejších filmů ever, zastavím se letmo u dvou snímků, které mě nijak zvlášť nenutí k samostatnýmu článku, ale přesto stojí za upozornění.

Anthropoid - americká verze českých dějin. Ačkoliv je velmi hezké, že Američany zajímá, co se dělo v Čechách za druhé světové války, tak jsem z filmu nadšená nebyla. Něco mi tam vadilo. Něco, kvůli čemuž jsem se celý film ošívala a přála si, ať už to skončí. K osvěžení paměti, bych v mém případě doporučovala spíš vynikající Atentát a pevně doufám, že se Amíci nerozhodnou jednou zfilmovat sametovou revoluci.

Swiss Army Man - to je neuvěřitelnej film. Nemám slov. Tak nechutná, absurdní a přitom skvěle natočená alternativa na cokoliv, mě kromě obrácení žaludku i dost překvapila. Jsem ráda, že jsem to viděla, ale podruhý už bych si to nedala.

A teď ta Party. To je film, kterej miluju a k němuž se vracím, obzvlášť, když to hodně potřebuju. Jestli máte rádi Petera Sellerse... a nebo jinak... jestli nesnášíte Petera Sellerse kvůli Růžovému panterovi, dejte mu šanci tímhle filmem.

Šuplíček "komedie", oddíl "bláznivá komedie", kolonka "bláznivě roztomilá komedie".

Kultovní komedie je z roku 1968 a odehrává se v Hollywoodu, takže si užijete parádní kostýmy, skvělé interiéry (vila pana producenta je boží), ještě relativně hezkou angličtinu (když si to dáte nedabovaný), obzvlášť bych pak upozornila na společenské disko tanečky, to je něco, co mě nepřestane fascinovat a pobavíte se především naprosto unikátním Sellersem. Je to od začátku až do konce one man show a Sellers je ve své roli slušného, tichého a velmi zdvořilého Inda (!) uplně k sežrání. Od chování, přes indický přízvuk, až po angličtinu... A ten jeho výraz! Bohužel, má tu smůlu, že se díky své slušnosti a zdvořilosti dostává během večírku do velmi prekérních situací. Ještě bych vypíchla roli stále více opilého číšníka. Ten mě taky hrozně baví.

Tak snad to někde seženete ke stažení. Stojí to za to.

Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz

7 komentářů:

  1. Ahoj Myyn, jééje, to jsi mě ohromně potěšila, protože film "Party/Večírek" k zbláznění miluju. Dlouho jsem si ho nepouštěla, ale dneska by mohla být ta správná příležitost si tu "uplavanou botku" připomenout. ;) A když jsme u těch večírků, možná by se Ti mohl líbit film "La Boum/Večírek" (jsou dva díly) se Sophií Marceau, která je tam ještě úplně mladičká a celý je to takový roztomilý a jednomu to úplně připomíná doby, kdy rozkvétal. ;))
    Měj se krásně, papa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoooj! :) Uplavaná botka je pěkná prekérka!
      A pěkně děkuji za tip na film, to se podívám určitě moc ráda! Ooooo, Sophie...

      Vymazat
  2. Jéé Party úplne zbožňujem ♡, nemohla som sa prestať smiať, naozaj veľmi roztomilá komédia :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, Peter Sellers je tam opravdu skvělý, že?! :D

      Vymazat
    2. úžasný je! vždy ked mám zlý deň a spomeniem si na tento film zaručene mám hned lepšiu náladu(niektoré scénky sa mi hned vynoria z pamäti), dakujem za pripomenutie, tento víkend som si ho znovu pustila a zasmiala sa :D

      Vymazat
    3. Ti je krásné, mám radost, že jsem se takhle trefila! Díky, Martino :)

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat