sobota 22. října 2016

Viděla jsem... vol. XX - Divoké historky

Pro skalní fandy toho nejčernějšího humoru, nadsázky a trhle vyhrocených situací, bude tenhle film určitě příjemný zážitek. Aneb situace, které si představujete, když vám rupnou nervy, ale nikdy byste je takhle v reálu nedotáhli do konce. (Protože to máte v hlavě v pořádku.) Koprodukce Argentina/Španělsko.

Šuplíček "povídky", oddíl "komedie", kolonka "černý humor".

Šest pořádně divokých historek, absurdně vyhrocených s komickou, až zlomyslnou pointou. Někdo na to třeba nemusí mít ani nervy, ale já se bavila královsky. Je to krásně natočený, hrajou v tom pěkní lidé, odehrává se to v teple (to já umím ocenit) a je to vtipný.

 Za mě určitě vede Inženýr Bombička a naštvaná nevěsta. Enjoy!


Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz



7 komentářů:

  1. Už je mám nějakou dobu na disku, zatím jsem nesebrala odvahu. Ale protože Tvoje doporučení ještě nikdy nezklamalo, dám se do nich :-) Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Boží! Jsem ráda, že jsem Ti dobrou inspirací, tak ať se Historky líbí! :)

      Vymazat
  2. Hodně dobrý.Díky za tip.Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Místy hrůza a děs, měla jsem pocit, že to nevydržím a odejdu, ale jako celek to fungovalo perfektně a odcházela jsem nadšená. Nicméně podruhé si to už asi nepustím :D
    A jestli si dobře vzpomínám, tak to mělo skvělý soundtrack! Ten bych si podruhé pustila ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ten soundtrack vůbec nevybavuju... ale klidně bych si zkoukla ještě jednou a zjistila, jestli se mi hudba líbila :).

      Vymazat
  4. Taky už se na to musím konečně podívat. :)

    OdpovědětVymazat