sobota 15. října 2016

Viděla jsem... vol. XIX - Doba ledová: Mamutí drcnutí

Moje nedospělé já se zase pobavilo. Jasně, že jsou tam pořád stejný ohraný fórky s veverkou a žaludem, trhlým lenochodem Sidem, mamutí rodinkou... Ale prosím vás, já se tak smála, když měla veverka v kosmické lodi trable s gravitací, až jsem spadla ze svého velkého červeného puffu, na kterém jsem u filmu trůnila.

Prodloužila jsem si život smíchem. Takže dobrý.

Šuplíček "animovaný", oddíl "komedie", kolonka "furt sranda".

A taky pasáž o hippie zemi, kde nikdo nestárne není k zahození. Minimálné jógové pozice lamy by se daly nazvat jako dost netradiční. A Mannyho přístup k zeti... Uplně to vidim v reálu, toho nedůvěřivýho otce.

Nenáročný, ale nepovažuju to za ztrátu času.


Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz



4 komentáře:

  1. Chi chi, viděla jsem včera. Veverka s maxi gravitací byla super, a Buck zpívající operu taktéž :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta maxi gravitace mě dostala :)))).

      Vymazat
  2. Chodíme s klukama do kina celkem pravidelně a tohle i za mě dobrý.

    OdpovědětVymazat