sobota 8. října 2016

Viděla jsem... vol. XXIII - Božská Florence

Tak já nevim, buď jsem něco nepochopila nebo jsem se dívala na jinej film, nicméně Božská Florence rozhodně není komedie, jak je to v popisku na csfd.cz, ale je to vlastně pěkně dojemný.

Šuplíček "drama", oddíl "životopisné", kolonka "láska".

To, že těžce nemocná, výstřední milionářka neumí zpívat, byla pro mě jenom vedlejší záležitost, ačkoliv je na tom ten snímek postavený. Já v tom viděla spíš příběh neuvěřitelně čisté lásky a když jsem se smířila s faktem, že Hugh Grant je starej (nechápu, jak je to možný), byla jsem dojatá jeho oddaností a podporou, kterou v roli životního partnera Florence Foster Jenkins neustále dokazoval. Jeho nemocná múza měla sen a on jí ho pomohl splnit.

Jak Hugh Grant, tak Meryl Streep jsou ve svých rolích perfektní. Určitě se Florence zasmějete, je fakt vtipná, zasmála jsem se taky, ale vzhledem k tomu, že snímek je životopisný, mnohem víc mě zaujal vztah obou přátel a okolnosti, za kterých toto zvláštní partnerství klapalo (téměř) jako na drátkách.

Pokud byste se o tomhle páru chtěli dozvědět něco víc, tady je jeden zajímavý článek.

Plnění snů zdar!


Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz


7 komentářů:

  1. Starej, ale pořád fešák ;) Díky za tip, Markét, ráda se kouknu též.

    OdpovědětVymazat
  2. Zestárl, ale já ho budu milovat i tak. Dík za tip.

    OdpovědětVymazat
  3. Na Florence se už nějakou dobu chystám, díky za připomenutí :-)
    Já jsem zase byla překvapená, jak v nové Bridget "zestárl" můj milovaný Colin Firth (Renée raději komentovat nebudu :-)) ... Ale co, hlavně, že my mládneme :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Colin ale taky vypadá čím dál tím líp, já si nemůžu pomoct :).

      Vymazat
    2. Colin je moje největší filmová láska :) A mám dluh několik filmů co jsem ještě neviděla a štve mě to dost.... naštěstí je život dlouhý :) Alena

      Vymazat