pondělí 17. října 2016

Vánoční blahopřání a jmenovky na dárky

Zimní pohádka, letošní kolekce mého malého vánočního papírnictví, je hotová. Kdybych disponovala ofsetem, udělala bych toho mnohem víc. Od balicího papíru, přes sešity, lepící pásky, až po krabice, ale už jsem unavená z poptávání a odmítání, protože nechci ničeho pět tisíc, ani tisíc a dokonce ani pět set kousků. Nebaví mě, jak jsou všichni nastavení na velké zakázky.

Konec fňukání.

Přidala jsem dva nové motivy, medvěda a stromečky.










Celá letošní kolekce je modrá, s troškou hnědé a růžové. Tak jsem to cítila, takhle mi to je momentálně nejpříjemnější. Je zvláštní, jak se člověk v čase a prostoru mění. Ale aby byla nějaká sranda, půjdou znovu do obchodů žvýkačky s vánoční grafikou jelena, kterou jsem dělala před třemi roky, ve svém vektorovém období, pro Charity Gums.

Mám z toho radost, za prodloužení licence jsem si nechala zaplatit ve žvejkách, takže až mi ten kopec žvýkací gumy dorazí, budu tahle balení s názvem Když má jelen vánoční náladu přidávat k vánočním objednávkám jako dáreček. No neberte to.



Na e-shopu jsme nově přidali možnost vyzvedávat si zboží přes Zásilkovnu, která vedle Uloženky, kterou na e-shopu taky máme, disponuje opravdu neskutečným množstvím výdejních míst po celé republice. Jsem za to ráda, neb mi tak mnohdy odpadají infarktové stavy na poště. Taky předpokládám, že v době Vánoc nepůjdou doporučené zásilky 14 dní, jako se to běžně děje u pošty.
Pokrok prostě nezastavíš.

Mějte bohovský týden!

2 komentáře:

  1. Drahá, mám moc šikovného pana tiskaře, třeba by ti vyšel vstříc? Kdybys chtěla, napiš ;)

    OdpovědětVymazat