středa 12. října 2016

Toxicita osobnosti

Letos, stejně jako loni, jsem se zúčastnila soutěže LOHAS blogger. Dělám to ráda, protože narozdíl od jiných blogerských klání mám pocit, že tohle má alespoň nějaký hlubší smysl. Navíc se mi líbilo letošní téma "Co je pro mne toxické". Hned jsem věděla o čem psát, protože čím jsem starší, tím víc si vybírám, s kým budu trávit svůj volný čas a tím víc se vyhýbám lidem, kteří mi různými způsoby otravují život. A přesně o těch je můj soutěžní článek.

Najdete ho tady.

O 3 nejlepších příspěvcích z každé kategorie rozhodnou čtenáři svým hlasováním v prvním listopadovém týdnu, vítěze každé kategorie pak vybere porota.

Zároveň také splňuju i milou povinnost a přikládám banner na Green Beauty Market 2016.


Přeju krásný den a pozor na všechny jedubaby a jedudědky!

11 komentářů:

  1. Krásný! Tleskám! To mě fakt pobavilo, i když je to vážná věc :-) Je třeba si uvědomit a vybírat si, s kým se budeme stýkat. Dokonce mám i pár adeptů na vylistování, protože jsou přesně takoví, jak píšeš. Toxičtí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapisuju si výraz "vylistování". Je to mnohem elegantnější obrat než výraz "zbavit se (někoho)". :)))

      Vymazat
  2. Paráda :) Jako bys mi mluvila z duše! Též čím jsem starší, vybírám si s kým budu trávit svůj čas. Když máš kolem sebe špatné lidi, automaticky ničí i tvoji auru. Některým vysavačům říkám hlavně vysavači energie. Někteří lidé na mě působí tak negativně až mi rozbolí hlava. Jsme na tohle asi moc citlivé typy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejspíš jsme moc citilivé, ale je nás poměrně dost, tak jsem v klidu :))).

      Vymazat
  3. Naprosto souhlasím! Trvalo mi spoustu let uvědomit si, že vyloučit podobné lidi ze svého života není nic, za co bych se měla omlouvat nebo stydět. A je mi líp :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jaká pravda! Dodnes vzpomínám na den, kdy jsem pomylsně bouchla dveřmi za jednou "úžasnou a zajímavou".
    Je to paráda, když si člověk uvědomí, že je chyba jinde, než u mne. A taky se díky tomu snažím přemýšlet, jak já sama působím na ostatní. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Betko, to je dobrá poznámka. Taky přemýšlím, jak asi osobně působím na ostatní a doufám, že mám kolem sebe takové lidi, kteří mě včas pošlou do háje při sebemenším náznaku toxicity :).

      Vymazat
    2. Pardon, chtěla jsem napsat "Báro" :)

      Vymazat
  5. Krásnej článek. Pravdivej. Jdu přemejšlet, jestli náhodou nepatřím do některý z těch kategorií.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že kus toxického čerta má v sobě většina z nás. :) Záleží, jestli zvítězí nebo ne, hi hi.

      Vymazat