pondělí 10. října 2016

Nasněžilo

Udělala jsem na e-shopu barevné změny, přidala podzimní design. Posuďte sami, odkaz tu. Nově je v záhlaví pozadí z říjnových plodů, nasbíraných předminulý týden v Rychlebech, a po stranách akvarelové šípky. Je to hned veselejší a míň seriózní, než původní verze z jara. (Že bych se od jara nějak proměnila?)

Na horách prý nasněžilo a já jsem souběžně se sněhem představila na Facebooku první z vánočních věcí. Každý rok dělám kartičky na dárky jiné a letos jsem je i tématicky sjednotila. Kolekce se jmenuje Zimní pohádka a obsahuje jmenovky a blahopřání.
Další motivy přidám během října.






Kartičky tenhle rok přijdou zákazníkům nesložené, sami se tak můžete rozhodnout, jestli zůstanou ve větším formátu nebo otevírací.


Dotiskla jsem trička (dámská se srnečkou například), polštáře a batůžky, a po té, co jsem zjistila, kolik stojí odeslat na Slovensko polštářek i s výplní, přibyla na e-shopu možnost koupit si třeba jenom povlak.



Dětská srnka na 9-10 let.

Dámská srnka je ve velkostech S, M, L


To jsou novinky z mého světa a já doufám, že nám všem nový týden přinese jenom samé krásné zážitky. Přeju krásné pondělí!

8 komentářů:

  1. Zimní pohádka je krásná, ale pro jistotu ještě počkám na další motivy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, snad to dopadne. Protože nákupní šílneství u mě na e-shopu i na Fleru už začalo. Kmitám jak tryskomyška :).

      Vymazat
  2. Nádhernéééé....připomíná mi to malého prince :)
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidiš to a přitom jsem na něj vůbec nemyslela :). Děkuju, Martino!

      Vymazat
  3. hmm, tak to je Markétko veliká nádhera, vážně mi přijdeš čím dál šikovnější. Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju pěkně, služebníček... Ale je to asi jenom o tréninku, trošku jsem si ujasnila barvy, to je taky fakt. Nejvíc změn očekávám v zimě... ;).

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Moc děkuju, Anet! Bude v Ostravě na MDO. (mrk, mrk) :)

      Vymazat