středa 19. října 2016

Houpací prkno s liškou By Myyna

Chtěla bych to napsat nějak poeticky. Protože poeticky se to seběhlo. To, jak mne Jana Pikle z pytle, kufříková vynálezkyně, seznámila se svojí kámoškou Gábinou. Gábinou, co dělá Houpací prkna. Já na ní koukala jak na zjevení (ale to ona neví) (teď už jo). Strašně šik ženská, tahle Gábina. Křehká blondýna s rovně střiženou ofinou. Mňau!

A ta mi se svýma liščíma(!) očima, lehce přimhouřenýma, povídá: "Já bych chtěla udělat něco s Myynou společně."

Málem jsem upadla na znak.

A tak se i stalo. Ne, že jsem upadla na znak, ale že jsme společně vytvořily limitku Houpacích prken, s dvěma bájmíními ilustracemi. První je Liška strážkyně. Druhá... se nechejte překvapit.

Moje obrázky už poznaly tetovací jehlu, bělostný porcelán, projely ofsetem i domácí tiskárnou, tištěny byly sítotiskem i litografickým lisem, ale laser, to je pro ně horká novinka!


Nechybí podpis. Ten byl na vyžádání a musim říct, že mu to tam sluší a dodává celému produktu ten správný limitkoidní šmrnc. 

Liška strážkyně a její les, jsou gravírované laserem na ohýbaném bukovém dřevě. A doporučuji si přečíst, na co všecko je houpací prkno dobré. Není to totiž jen krásný kus přírodního materiálu. Sama při svém způsobu myšlení a pohybu hodně vážně uvažuju o tom, že si dospěláckou verzi se svojí ilustrací (ergo ego, ego, ego) pořídím pro sebe.



Šťastná? Šťastná! Nejvíc.





A protože mým rajónem je papír, k limitce Houpacích prken s mojí ilustrací bude přibalená omalovánka se stejným motivem. Samo, že na akvarelové čtvrtce... (mrk, mrk).






20 komentářů:

  1. Krasna prace..lisky forever. Jedes same skvosty...vic penez prosim :D. Houpaci prkna jsou jistou vanocni inspiraci. Uz mi jedno putuje pod stromecek. Hezky den Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Houpací prkna dostávají nový rozměr. Moc jim to sluší. Jsem teda zvědavá na ten druhý motiv!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hecla jsem se a udělala něco klučičího! ;)

      Vymazat
  3. Úžasný! A taky se těším na ten druhý motiv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá, jestli se bude líbit :).

      Vymazat
  4. Markéto, moc se ti povedlo (ostatně všechny tvé projekty se mi moc líbí, ochám a áchám při každém novém příspěvku :)) Na prknu bych se vyblbla i já. A moje fyzioterapeutka by jásala blahem :) Chci být dítě a tak koukám na verzi pro dospělé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, děkuju, mám štěstí na lidi, kteří mi nabízají spolupráci :).
      Verze pro dospělé a ještě navíc s liškou, by byla super investice. A to fakt nepíšu proto, abych nalákala na koupi, ale proto, že si to vážně myslím. ;)

      Vymazat
  5. Ach, ach ta liška je krásná tak, že bych si to prkno nejradši koupila pro sebe :-D.

    OdpovědětVymazat
  6. Teda paní,vy jedete! Super, gratuluju!
    A bacha na post paní Herodesové (ač matka) si brousim zuby já ��

    OdpovědětVymazat
  7. Teda paní,vy jedete! Super, gratuluju!
    A bacha na post paní Herodesové (ač matka) si brousim zuby já ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andreo, myslíš, jako že se mateřství po čase promlčí? :))) Já myslím, že Herodesová budu víc já, ale jsem ochotná se podělit :))).

      Vymazat
    2. Asi nepromlčí.Sázím heslo: mám rád děti,ale jen ty naše. A další oblíbené je: dítě štěstí rodiny, denně na půl hodiny 😉

      Vymazat
    3. Nesázím nic, heslo razím. Ruka rychlejší než mozek

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    5. A já rozumím, to dá rozum... :)
      Se mi tu dublujou komenty, nevím proč. Ale marketingový tah, to není! :)))

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Kozlík šikula... :) (ani nevim, odkud to slovní spojení mám, hi hi)
      Díky, Sašo!

      Vymazat