pondělí 24. října 2016

Dárky pospojované nití

Rodina knihomolů nemůže být lepší odměnou pro ty, co mají problém s vybíráním dárků. Letos jsem to pojala velkolepě a všem třem požíračům tiskařské černě jsem k narozeninám koupila s knihou i obal, který ji ochrání. Škoda, že to nemůžu dělat každý rok. (Jako můžu, maskrtka by určitě nebyla proti, ale co s těma obalama?) (Ovšem, pokud má někdo zvyk, jako já, číst tři knížky najednou, tak by se mu to mohlo hodit...ehm.)




maskrtky mě zas a znova fascinuje, že má ty stehy, jako když střelí a perfektně ladící látky vně i uvnitř, pokaždé je to s jistým vtipem intelektuálního kavárenského povaleče s důrazem na detail, co člověka baví pokaždé, když se na tu věc podívá.

Hučim do ní už pěkně dlouho, ať zdraží, takže doporučuju, vykupte jí krám, dokud je čas. Pečlivější korektorku, co šije taštičky, kapsičky, penálky a obaly na knihy nenajdete široko daleko.


Maskrtčiny obaly na knihy snesou i náročně tlustou Husitskou epopej IV. Na to jsem byla fakt zvědavá a obal obstál, maskrtka nekecala.


Máminy Bábovky jsem samolibě zabalila do vlastní látky (dotisk bude příští rok, slibuju, jinak mě e-maily s dotazy po Beskydských chalupách asi zaživa sežerou). Nebo mě sežere maskrtka.

A tohle mě dostalo. Obal na knihu, co vypadá jako slušivé psaníčko? Mimikry!

A Mitnik. Její e-shop ještě voní novotou, musela jsem si tam jít trochu poklikat, potěšit oko a objednat mamce etuji, do které jsem jí vložila pastelky k Antistresovým omalovánkám (nesmějte se, všichni je potřebujem). Jak s etují naloží, zda pastelky přesune jinam a do etuje zasune řasenku, to už je na ní. Já jí to dávám takhle. A s láskou, proto ta srdce, aby furt nezapomínala, že jí mám ráda, i když jí nevolám a i když se vídáme tak málo.

Moje zakuklenost s láskou k nejbližším nemá vůbec nic společného. A vzájemně se nevylučuje.

Antistresové omalovánky už jsem koupila a zabalila tak dávno, že jsem si nepamatovala, jaké téma jsem pro obarvování vybrala. Nechala jsem se překvapit spolu s máti. A byly to... samé kytky!



A co vy, balíte si do něčeho knížky nebo je necháváte jen tak? A balíte je ještě někdo do novin?

12 komentářů:

  1. Já mám také obal na knihy od maskrtky a také spoustu taštiček a pořád nemám dost. Už jsem si zakázala na její profil na fleru chodit, jinak bych jí vykoupila všechno �� Přesně jak píšeš, její kombinace látek a zpracování jsou neuvěřitelné (a ne, není to placená reklama��) Škoda jen, že nemáme v rodině vic knihomolů ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty japonský látky, viď?! Ty jsou! Ale nakonec člověk stejně vždycky každou taštičku využije, jsou tak univerzální... :)

      Vymazat
    2. Jsou, moc:) To si říkám taky, když mě to chytne a klikám na tlačítko koupit:-D

      Vymazat
    3. A za beskydskou látku se taky přimlouvám ;-) Mám z ní jednu maskrtci taštičku a je to moje nej nej nej!

      Vymazat
    4. To se nemusíš přimlouvat, já ji natisknout nechám, ale kdy to bude, to už je mezi nebem a zemí :)))). Ale děkuju za povzbuzení! Až dorazim zpátky z teplých krajin, budu se snažit jí zadat do tisku co nejdřív :).

      Vymazat
    5. Jako vy jste se na mne domluvily, že mne hned při pondělku dojmete?! Tak se vám to povedlo!!! (Helejte, fakt moc děkuju!) mask.

      Vymazat
    6. No jasně! Ty nevíš, že je dneska Mezinárodní den dojímání? :)))

      Vymazat
  2. Děkuji za tip na dárek...Beskydy už jsou v košíku...a snad na mamce někdy vyškemrám zapůjčení:)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, díky, jsem ráda, že jsem Kačce podpořila prodej a že jste si vybrala "moje" chalupy. Doufám že budou dělat radost! :)

      Vymazat