sobota 3. září 2016

Viděla jsem... vol. XVIII. - Blood Father

Co se stane, když se pořádně naštve taťka s dost hustou minulostí? Mel Gibson v roli, ve které mne po dlouhé době fakt bavil. Blood Father.

Šuplíček "akční", oddíl "thriller", kolonka "rodinné téma".

Mel jako stárnoucí drsňák, který se na stará kolena rozhodl nedělat hlouposti. Bohužel, předsevzetí o bezproblémovém důchodu u tatérského křesla mu dost zkomplikuje jeho dlouho hledaná dcera. Jablko nepadlo daleko od stromu a dcerka je v pořádném průseru. A taťka se rozhodne zakročit.
Tahle role Melovi sedla jak ulitá. Ošlehaný kalifornským sluncem, potetovaný, s vráskama hloubky Grand Canyonu a s šedýma vousama se mi dost líbil. Já rozhodně nejsem na vymydlený týpky. Se ukázalo.

Proti taťkovi stojí mafie nejtěžšího kalibru, ale on se nedá zastrašit. A občas prohodí i něco vtipnýho. Je to akční, ale ne zas tak moc. Mně se líbil ten samotný příběh. Na rebelujícího tátu jsem totiž zvyklá.

Takže všechno je v nejlepším pořádku. A vy se na to podívejte, pokud máte rádi akční a trošku drsné filmy.

Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz


2 komentáře: