pondělí 5. září 2016

Španělské pexeso

Tak to španělské pexeso je na světě. Španělština je boží jazyk, mám ji ráda. Pro jistotu jsem hesla zkonzultovala s Pedrem z Barcelony. Takže by to mělo být opravdu korektně španělsky.

Taky jsem si udělala nějké vizuální změny na blogu, ale nejsem ztotožněná s těma barvama, takže určitě dojde ještě k výměně.

Jsem nějak mimo poslední dobou. Zapomněla jsem, že bráchovi na konci září hlídáme psa, kamarádovi slíbila (a nezapsala si to), že mu taky hlídáme psa a ještě navíc ve stejném termínu. To je ale nerealizovatelný, protože jedna z těch fen by z toho nevyvázla živá. (Víme kdo, že Bandasko...?) Mám chmury, přemýšlím, kam bych utekla, nejsem ve své kůži. Co to je, totok?







4 komentáře:

  1. mě se ta nová blogová barevnost teda dost líbí, je taková podzimní!
    a neboj to zas přejde, někdy je to den blbec, někdy měsíc blbec...
    a my klidně nějakýho psa pohlídáme!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, to jsi hodná, že byste hlídali! Ale ono je ideální, když ti psi jdou někam, kde to znají, proto nabízíme kamarádům hlídání (většinou si to i píšu do diáře, ehm), aby nemuseli k lidem, na který nejsou zvyklí. Máme takový čtyři psiska, co se u nás střídají, jak je potřeba a jak můžem, ale tentokrát jsem to fakt nevychytala.

      Vymazat
  2. Mně se to taky líbí!
    Chmury určitě přejdou, přinejhorším je na přelomu měsíce proženeme:).

    OdpovědětVymazat