středa 28. září 2016

Nesnesitelná křehkost (sociálních) sítí


Vím to. Vím, jak někteří čtenáři blogu a lidi na facebooku nesnáší, když jim něco podsouvám, když dávám termíny, píšu ceny a odkazy na e-shop. Když něco propaguju, za účelem prodeje, byť propaguju svoji věc (Cosa Nostra přeměněná na Cosa Mia, buď koupíte nebo vás zaliju do kyseliny).

Všichni jsme unavení z reklam. Já nejvíc, když je musím nedobrovolně sledovat. Onehdá se jim tam pobláznily kanály a přímo přede mnou byla obrazovka s permanentním teleshoppingem. Co bych v tu chvíli dala za Donalda?!

Ale zpátky k věci, ať nejsem jak v tý pověstný situaci "neschopný myšlenku udržet a neschopný myšlenku opustit".

Je to citlivé i pro mne. (Ne skleróza, ale ta sebepropagace.) Po každém takovém příspěvku, kdy propaguju něco ze své práce s tím, že se to dá koupit, vždycky se někdo na facebooku odhlásí. Možná je to náhoda, možná není, ale nutí mne to přemýšlet, jak citlivě lidem sdělit, že moje práce je tu pro ně, je k mání a dělám ji ráda, ale bohužel, je za peníze.

Nikdy si po opublikování takového příspěvku nemyslím, že se všichni musí okamžitě přetrhnout v objednávkách (no, dobře, sním o tom, ale nepředpokládám, že se to stane). Spíš jsem napnutá, co vy na to... Stačí napsat třeba pozitivní koment. To mě nabíjí. (Případně klidně i negativní, ale s citem, simvás, jo?)

Vlastně bych mnohem radši pracovala jen tak z radosti a pro radost, mnohem radši bych si nevedla excelové tabulky (fuj), ceníky, nedělala faktury (fuj fuj). Mnohem radši bych byla rentiér, co rozsévá kolem sebe vůkol plody své práce jen tak.

No, ale nejsem.

A co tím chci vlastně zase říct?

Jsem jako Horst Fuchs. Za epickým výlevem bude následovat lákavá nabídka...

A taky, že jo!

Domluvila jsem se s Bárou, že spojíme síly tento rok ještě jednou a že uděláme poslední várku lištiček. Na přání. Buď misky nebo hrníčky nebo talířky. S liškou spící, či lovící.

Má to samozřejmě jeden drobný háček. Uzavřít tuhle možnost musíme 15. 10. Do tohoto termínu budu přijímat na svém emailu (jinochova@gmail.com) přání na lišky a po tomto datu už budu dělat jenom "ne ne ne". Respektuju Bářin termín. Naprosto a bezvýhradně.

Háček číslo dvě je ten, že dodání bude do prosince. Ne dřív. Bářinu nevelkou pec lze naplnit jednou za tři dny. Sama toho má hodně. Takže proto prodloužený termín dodání.

Tu jsou tedy na fotkách detaily, které znáte z dřívějška. Porcelán je ručně točený na kruhu, lištičky nejsou obtisky, ale každou kreslím já osobně. Nádobí je normálně použitelné, to znamená, že se samozřejmě dá dát do myčky.
Lištičky se od sebe lehce liší, jen tvarově a velikostí jsou stejné.

Ceník:

Hrneček s liškou 650 Kč/ks
Talíř s liškou 680 Kč/ks
Miska s liškou 750 Kč/ks

Omlouvám se, ale objednávky na hrníčky s liškama musíme ukončit. Nějak jsme nepočítaly s takovým obrovským zájmem. Děkuju moc za pochopení a ještě jednou velká omluva, pokud jsem někoho zklamala.
Příští rok určitě vymyslíme s Bárou zase nějaký společný šprťouchlata.
Děkuju za tak obrovskou přízeň! 



Foto Bára Emomísová



Oznámení číslo dvě je, že jako obvykle, těsně před Vánoci, sbalím svých pět švestek a odebéřu se za sluníčkem na jih. Vracet se budu, až začnou rašit pupence na větvích v trojském sadu.
Znamená to, že e-shop i Fler, i slovenská Sashe budou zavřené a nebudu z nich do půlky března nic expedovat. Už se mi, naštěstí ne moc často, stalo, že mi pár lidí během ledna nebo února psalo, že něco potřebují a že to potřebují hned. Je mi to moc líto, ale není nikdo, kdo by mne zastoupil. Proto, pokud víte, že byste rádi někoho zkraje roku obdarovali něčím ode mne, nákup neodkládejte. Objednávky budu přijímat do 10. prosince.

Je to strašně brzy, psát tu o prosinci, ale je to nutný.

Moc děkuju za přízeň, za podporu, za trpělivost. V mém netrpělivém srdci je rozkvetlá louka a vděk.
Užijte si volníčko, my pádíme do Rychleb, bo jsme si to tam pekelně oblíbili.


18 komentářů:

  1. Spojení sil je čupr!
    A ta sebepropagace? Asi se to nikdy nenaučím, ale je to nutné, bez toho to nejde. Takže závidím a obdivuju každého, komu se to daří, byť se sebezapřením.
    Jo a excelové tabulky?! tý jo, já jsem fakt břídil. Ty moje popsané kousky papíru, co se věčně někde válí a pořád je ztrácím a hledám...Ach jo. A na prodejní akci vyrazím s tím, že zapomenu, kolik jsem si to vlastně vzala peněz na vracení, tudíž vím prd, kolik jsem vydělala. A raduju se. Dokud mi nedojde, že můj vlastní vklad byl vlastně poměrně vysoký :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andreo, jak já Ti rozumím! Prodej vedu pod naším rodinným eseróčkem, takže nezbývá, než mít disciplínu, abych účetní nepřivedla do blázince. :))) Ale je taky pravda, že mám ráda řád a pořádek, a taky čísla, takže o to to mám asi snažší.
      Ale vlastně se mi dost líbí, když je někdo tak rozevlátý, že to neřeší. To je podle mne pravý umělec :))).

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  2. Sebepropagace je nutná a já osobně jsem mnohem radši, když to dělají lidé, kteří něco hezkého fakt umí! :-)
    A lištičky jsou boží! Hned dám echo kamarádce, která lišky úplně zbožňuje :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, a dejte vědět, kdyby se kamarádka rozhodla pro nějakou tu lišku! :)

      Vymazat
  3. Ve skrytu duše mě malinko těší, že i profík jako Ty se sebepropagací občas zápasí. Mám s tím hrozný problém, říct: "Díky že se Vám moje věci líbí, stojí tolik a tolik". Takže opět díky, že jsi to napsala! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s tímhle problém nemám, za cenou si stojím a nestydím se to říct, spíš hledám nějakou milou a nenásilnou marketingovou cestu :).

      Vymazat
  4. Hrníčky jsou boží!
    Ať se hezky prodávaj!

    OdpovědětVymazat
  5. Sebepropagace je potřebná a nutná. A ty liščí hrnečky kouzelné.

    OdpovědětVymazat
  6. Rozumím Ti. Hrníček se spící liškou mám a udělala jsem chybu, že jsem nevzala i talířek. Proto tedy, prosím, ještě talířek se spící liškou. Zkusím ještě poslat do mailu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, díky, píšu si a přeji krásný pobyt v Barceloně! :)

      Vymazat
    2. Tak jsem ráda, děkuju! Já ten mail nestihla poslat. Na talířek se těším!

      Vymazat
  7. Pokud se někdo živí sám, musí o své práci dát vědět. To je jasné. Nevadí mi to. Obdivuju to. A když je to na mě moc, tak si odběr zruším. A zase přihlásím 😊 Jednoduché. Nic osobního. Neděláš nic špatně, třeba si jen potřebují od všeho odpočinout 😊 Spolupráci s Bárou fandím moc👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jo, děkujeme moc a taky díky za podporu! :)

      Vymazat
  8. Myyyyno, :) děláte to krásně, Vy i Ema Mamisu, je potřeba Vás lajkovat a podporovat. Reklamu dělím na klamavou a kreativní, Vy rozhodně patříte do té druhé skupiny. Jen tak dál! Katka

    OdpovědětVymazat