úterý 6. září 2016

Karamazov na prodej

Nerada to přiznávám, ale péči o Karamazova, respektive, o jeho obsah, jsem zanedbala natolik, že jsem se rozhodla déle nepokračovat v pokusech o kompostování. Šlape mi totiž na krk zima a s ní i termín našeho tradičního stěhování na jih.

Domácí kompostér se "rozjíždí" zhruba tři měsíce, já se na to přes léto vykašlala a za tři měsíce už budem pomalu balit. Nestihla bych tedy už do odjezdu kompostér rozjet tak, abych ho s čistým svědomím mohla někomu z přátel svěřit po dobu naší nepřítomnosti. Tím pádem jsem se rozhodla tenhle designový kompostér poslat dál, evidentně nejsem ta pravá, kdo by ho měl mít.

Proto Karamazova nabízím do dobrých rukou, vyklizeného, vyčištěného, neporušeného, s fakturou, instrukcemi na letáčku, bez krabice. Sleva je 500 Kč a ideálně by si ho měl vzít někdo z Prahy, protože doprava mimo město by pokryla to pětikilo, o které je kompostér levnější než na e-shopu a to by pak nemělo moc smysl.

Jestli o něj máte někdo zájem, pište mi na e-mail jinochova@gmail.com. Díky!

K vyzvednutí bude na Praze 8.

Odkaz na Karamazova na e-shopu, kde jsme ho také koupili, je tady. Jsou tam i veškeré údaje o velikosti a fotografie.



11 komentářů:

  1. Kompostér nepotřebuju, ale grafické změny pěkné!

    OdpovědětVymazat
  2. :)chi, to je trochu antireklama:)ale pěknej je to jó!a nebude se ti po žížalách stýskat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je spíš antireklama na mne :))). Protože kompostér funguje, když se to s ním umí.
      Žížaly se rozhodly mne dobrovolně opustit, tak to tak asi má být a stýskat se mi nebude :).

      Vymazat
  3. Změny hezký, líbí! Pusu! mask.

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle je fakt krásnej... Já koupila a založila vermikompostér před několika dny. Vzhledem k tomu, že ho mám ve sklepě, dala jsem přednost větší verzi, ale do bytu je tento top...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, vypadá dobře. Ale sklep je přeci jenom mnohem vhodnější místo, už kvůli stálé teplotě. :)

      Vymazat
  5. Achjo.. neměla bych ho kam dát :( Tak dlouho o něm přemýšlím, ale bohužel pro něj u nás momentálně místo není.. Můžu se pro info jen zeptat, jestli ti v bytě lítalo hodně malinkých mušek? (nevím jak se ty mušky přesně jmenují :D)

    OdpovědětVymazat
  6. Achjo.. neměla bych ho kam dát :( Tak dlouho o něm přemýšlím, ale bohužel pro něj u nás momentálně místo není.. Můžu se pro info jen zeptat, jestli ti v bytě lítalo hodně malinkých mušek? (nevím jak se ty mušky přesně jmenují :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakonec ty mušky byly v kompostéru jenom chvíli. Třeba týden. Pak už ne, asi je dobrý to vychytat s vhkostí, aby to nebylo vlhký moc, ale ani málo. Když to bude vlhký moc, tak by to mohlo plesnivět a to maj octomilky rády. :)

      Vymazat
    2. S tou vlhkostí je to složité, dělala jsem zkoušku z odpadového hospodářství a ani tak jsem na 100% nepochopila jak pořádně a správně kompostovat. :D

      Vymazat
    3. A pak tomu má ubohá Myyna rozumět, když ani odborník neví! :)))

      Vymazat