pondělí 12. září 2016

Dětská trička

Jsou chvíle, kdy by se mi vlastní děti zatraceně hodily. Například k odprezentování kinder triček, které jsem čerstvě natiskla.

(Všem, kdo pochopili, že jde o vtip děkuji, ostatním se omlouvám za politováníhodný "džouk".)

Natiskla jsem i pánská a dámská trička, a když doma teplota nad horkovzdušnou pistolí vystoupala na 28,5 stupně, říkala jsem si, že svojí práci musím opravdu milovat...

Zatím je naprosto kompletní naskladnění všech triček jen na Fleru, můj e-shop přijde na řadu paradoxně později, ale zatím jsou tam alespoň všechny dospělácké verze a z dětských triček bílá, vlčí.

Jestli je někdo zvědav, zda budou ještě i jiné barvy a velikosti, tak ne-e. Toto je vše, továrnu v Číně ještě nevlastním. To ale nevadí, já myslím, že na jednu Myynu je to celkem slušnej výběr a do Vánoc už budu jen dotiskávat stejné verze téhož.

Též bych ráda poctila minutou ticha šablonu Baobab, která po dvou a půl letech důstojně dosloužila...

A pár ukázek tu...








6 komentářů:

  1. Ty jsou úžasný!!!! Hele, určitě klukům dvě vezmu, jen musím konzultovat, jestli budou chtít vlka nebo šípy. Objednám odpoledne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Supr, tak mi pak napiš zprávu, ať neplatíš Fleru těch blbých 11 %. Díky!

      Vymazat
    2. Někdy jsem děsně rychlá :-)))

      Vymazat
    3. Jo, stane se, to znám :)))

      Vymazat
  2. Ty jsou :). Budu teda muset počkat až Růženka vyroste :D

    OdpovědětVymazat