pátek 16. září 2016

Chystám se

Na konci listopadu se chystám na velkou akci. Vybrali mne jako prodejce na Meat Design Ostrava, na čtyřdenní akci, a já jsem upřímně zvědavá, jak to zvládnu. Mít zboží na 4 dny není žádná sranda. Odhadnout množství, být připravená na všechno a na všechny (to nebudu, samozřejmě)... Mít dost tašek, balicího papíru, trpělivosti a drobných.

Naštěstí jede i Ema Mamisu a Zahrada na niti a už jsme organizátorům sdělily, že bez sebe nedáme ani ránu, takže bychom měly být pospolu. Vzájemně si tak můžeme vypomoct s jídlem a nutnýma pauzama. Ale těšíme se moc, berem to jako dobrodružný výjezd.

Protože akce MDO je především o bytovém designu, požádali mne, zda bych nezahrnula do nabídky místo triček třeba polštáře (trička mi nepovolili). Trošku mne to zaskočilo. Svojí tvrobou se regulérně živím, takže šít polštáře, jako před dvěma lety sice můžu, ale byly by drahé. Protože můj čas už není bezcenný.

Ale ještě, že mám Emu Mamisovou, ta mi obratem, po mém zastesknutí, do zpráv na fb poslala odkaz na české výrobce bavlněných povlaků. Tak jsem je objednala. A tisknu na ně.

Jsem zvědavá na ohlas. Můj favorit je domečkový polštářek. Třikrát správně přiložit šablonu a třikrát ji správně, hned napoprvé, projet barvou je trochu  o nervy, ale povedl se a já z něj mám radost. Polštářky budu prodávat včetně výplně a i na Fleru a u mne v shopu už jsou k mání.






13 komentářů:

  1. jéééé, a mě se moc líbí ta srnka, nemáme zatím žádnou lavici ani gauč, ale až bude a bude-li ještě k mání, tak ta by se mi moc líbila. Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, Alen, vzhledem k tomu, že to nemusím šít, tak si myslím, že to bude ve stálé nabídce ;)...

      Vymazat
    2. hurá a jupí, těším se :) Al.

      Vymazat
  2. Srnečku i ostatní povlaky jsem už obdivovala na e-shopu. Jsem si jistá, že na akci budou mít úspěch všechny. A až vyřeším downsizing v novém bytě, srnečku u nás ubytuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se jí u vás bude líbit! ;)

      Vymazat
  3. 4 dny? Ufff, respekt! Já mám vítr z jednoho prodejního dne, představa 4 dní by mi asi přivodila migrénu :-) Polštářky jsou super, bude i vlk? Aby ladil k mužově tričku? Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad vlkem jsem neuvažovala, příznám se. :)
      4 dny je fakt hodně. Prostě uvidíme... :)

      Vymazat
  4. Jsou opravdu nádherné, ráda na Meat Design Ostrava přijdu a určitě si alespoň jeden koupím, ale doufám, že mě s tím manžel nevyhodí, už těch polštářků máme doma moc :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jich už máme nějak nadbytek :D

      Vymazat
  5. Loni se mi na Meat Design dorazit, po přečtení tohoto příspěvku mám o důvod víc to letos nepropásnout: taková koncentrace tvořivých osob a oblíbených blogerek na jednom místě! Tak až se kolem vašich stánků bude nejistě potulovat mamina s mimčem v šátku, tak vás všechny chce naživo okouknout, zjistit, jaké máte hlasy, apod., ale asi bude mít problém vás oslovit... I když: jsem nesmělá, ale léčím se, tak za ty 2 měsíce mi možná už otrne. Fakt doufám, že to vyjde a v Ostravě se uvidíme(vás všechny uvidím)! Janic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak až vás bude Myyna nedůvěřivě pozorovat, jak se nejistě potulujete, mějte na paměti, že vás pozoruje stejně nesmělá osoba, která se bojí, že se vám nelíbí, co prodává :)))).
      Bude fajn, když Vám otrne, páč to prolomí ledy ;).

      Vymazat