sobota 20. srpna 2016

Viděla jsem... vol. XVI - Hail, Caesar!

Přemýšlím, jestli to chcete vidět... Ale jo, asi chcete. Musíte se ale připravit na to, že ve filmu Hail, Ceasar! si bratři Coenové tentokrát strašně vystřelili jak z diváka, tak z Holywoodu, z levičáků, prostě ze všeho. K tomu jim dopomáhá v tomhle trhlém filmu celá plejáda těch největších holywoodských hvězd, Georgem Clooneym počínaje a Tildou Swinton konče (a Ralph Fiennes je už definitvní miláček, měla jsem sklony ho nazvat miláčkem už po Grandhotelu Budapešť, a teď potvrdil, že fakt je). Je to jedna herecká persona za druhou ve skvělé parodii, ačkoliv moje první reakce po shlédnutí byla: "WTF???", tak se mi to pak nějak rozleželo a musim uznat, že se mi to vlastně líbilo.

Je to vtipný a je to krásný. Ve smyslu koukání, uplně dokonalý.

Šuplíček "komedie", oddíl "parodie", kolonka "trhlé".

Podívejte se na to s nadhledem, připravte se, že to je dost praštěný a užijte si hvězdy, co se shazují s takovou grácií, až je budete milovat. A budete se tomu smát. Scéna se ostřílenou paní střihačkou je fakt boží, moje oblíbená Frances McDormand byla skoro k nepoznání. Když to vezmete od začátku jako parodii, hodně dobře se pobavíte. Slibuju.

Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz

6 komentářů:

  1. Miluju tuhle rubriku! :-) Bez doporučení bych se na to asi nikdy nepodívala, ale super! Hlavně to nebrat moc vážně, pak je úspěch zaručen. Díky a krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám radost, že se tohle moje sobotní psaní tak chytlo. Rozhodně víc, než hudební koutek :))).

      Vymazat
  2. Já jsem to pořád neviděla, jsem marná ... Musím to konečně napravit, Coeny miluju! Díky za připomenutí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprav to určitě, já se na to asi podívám ještě jednou! :)

      Vymazat