čtvrtek 18. srpna 2016

Sladký život

Více či méně pozitivní vztah ke sladkému si intenzivně pěstuju už od dětství. Moje mamka je cukrářka, a ačkoliv to nikdy nedělala jako profesi, rozhodně nehodlala zapírat svoje schopnosti, takže si představte pětičlennou rodinu, jejíž svátky a narozeniny jsou rovnoměrně rozprostřené do celého roku a k tomu takový zvyk, dělat každému členu domácnosti k svátku i k narozeninám dort. O víkendech bylo samozřejmě napečeno.

A je o sladký život postaráno.

Jako dítě jsem sladké milovala a cpala se jím horem dolem, teď se snažím tomu tolik nepodléhat, protože jediný, kdo z toho opravdu výrazně profituje, je ekzem. Ekzem miluje cukr, ale já nemiluju ekzem. Tukové polštářky vem čert, ty nějak vyběhám, ale tu svědivou svini, to nechci. Takže se ovládám. Někdy víc, někdy míň.

Na začátku léta mě v Kanadě zastihl krásný e-mail. Lelí, která úspěšně dokončila kampaň na Hithitu, mne oslovila s nabídkou, zda bych se nechtěla stát její "dvorní" ilustrátorkou. Ilustrátorkou pro právě vznikající obchod, který bude nabízet její cupcaky (omlouvám se za to skloňování anglického slova).

Kruh se uzavřel.

Já, věčná bojovnice se sladkostma, budu pracovat pro sladký obchod! Asi to tak má být. Možná je to zkouška mojí vůle, která je teda dost slabá, a to pokaždé, když Lelí navštívím. Vždycky přede mne šoupne cupcake. A já co? Já ho sním. A s velkou chutí. Dělá je totiž skvěle.


Moje včerejší guilty pleasure, když jsem předávala krabici plnou blahopřání...


Co znamená být ilustrátorkou a grafičkou Lelí's Cupcakes? Kromě dekorací do obchodu jsem připravila i první tři blahopřání se třemi ikonickými cupcaky, které jsou pro Lelí nejtypičtější - čokoládový cupcake s růžovým krémem a malinou, čokoládový se slaným karamelem a red velvet cupcake s bílým krémem a jahodou.
Na dalších ilustracích budu pracovat tématicky a hrozně se těším zejména na vánoční a valentýnské, které budu dělat s velkým předstihem, protože, jak asi víte, zimy v Čechách netrávím.

Mám z toho fakt velkou radost. Takže děkuju Lelí, že oslovila v té pražské konkurenci zrovna mne a zároveň hlásím, že obchod se otevírá už 29. 8. a najdete ho na adrese Vyšehradská 53 (což je, překvapivě, na Karláku, když jsem tam šla poprvé, chystala jsem se na Vyšehrad).

Přeju sladký čtvrtek a tady jsou první tři ilustrace.




Tahle blahopřání budou v obchodě k prodeji.

Včerejší zásilka do Lelí's Cupcakes.




15 komentářů:

  1. Krasne ilustrace jako vzdy! Leli's cupcakes jsem sledovala z ruznych blogu a na hithitu. Mela jsem radost, kdyz se ji podarilo vybrat celou castku. No a v rijnu se chystam za segrou do Prahy a navsteva Leli's je na seznamu. A uz vim, ze si na 100% dam ten slany karamel😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vynikající, ale můj favorit je rozhodně cupcake se zeleným krémem a hutně čokoládovým korpusem :).

      Vymazat
  2. Markét, Tobě to ohromně sluší!!! ♥
    Vypadáš jako holčička :-) Jestli je to po těch cupcakes, chci je taky!!! :-))
    A přání jsou jako vždy nádherná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, děkuju moc! Trošku se ale obávám, že to bude tou krabicí, co mi zakryla mé zcela neholčičkovsky rozložité boky (tam bych hledala ty cupcaky) :D.

      Vymazat
    2. Fakt že jo, hrozně mlaďounce vypadáš. A gratuluju k takové pěkné práci.

      Vymazat
  3. ježíš ty jsi krásná! a tvoje práce také, jako vždy. Alena

    OdpovědětVymazat
  4. MŇAM!!! Krásný všechno! K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Pravda, pravdoucí, mňamňoucí! :)

      Vymazat