pondělí 22. srpna 2016

Nové pexeso

Kvůli práci na soukromých zakázkách zůstávají nové nápady zatím jenom v hlavě, ale protože vím, že sem tam musím přijít s něčím novým, jinak se můj svět a přilehlý vesmír začne nudit, poskládala jsem pro vás nové pexeso s obrázky kreslenými výhradně v roce 2016.

Vlastně kromě flamencového střevíce, ten byl součástí péefka a malovala jsem ho v prosinci.

Udělala jsem ho česko-anglické, poněvadž jakožto nejstarší dítě, a ještě navíc dcera, mám od malička lehce edukativní sklony (moji sourozenci mě zpočátku brali dost vážně, ale časem otupěli, je to marné), takže se při hře dá naučit pár slůvek, vesměs dost důležitých, jako je například "tělový olej" nebo "pistácový dortík", často na to padne při konverzaci řeč, tak ať se děcka neztratí, žeano...

Ještě plánuji česko-španělskou verzi, když už se mi Španělsko stává pomalu druhým domovem. To snad dotáhnu, co nevidět.

No a komiks, ten je teď taky u ledu, ale pomalu přichází období, kdy budu moci zveřejnit jeden z nejhezčích letošních projektů a na to se moc těším. Počítám, že ještě tak měsíc, měsíc a půl a půjde to ven.

Pexesko najdete na e-shopu (nově se dá zboží poslat přes Uloženku za 55 Kč, jsem ráda, že jsme to zprovoznili) a já vám přeju krásné pondělí a další překrásný letní týden.









4 komentáře:

  1. Kdy bude ta španělská verze? Jako správná hispanistka s edukativními sklony jsem natěšená :-) Helen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helen, ráda bych to dodělala tento týden, pokud mi budou elementálové nakloněni :).

      Vymazat