pondělí 4. července 2016

Zachráněné ráno

Některá moje rána jsou jako černá díra. A když nepomůže barevná snídaně, zelený čaj, ani Martinův každodenní úsměv na mne, na kakabuse (ten kluk má neuvěřitelnou výdrž!), sáhnu po tom, co zaručeně vtáhne světlo i do těch nejtemnějších koutů. Sáhnu po něčem, co krásně voní.



 Spotřebované tuby Havlíkovic ranní čistící masky už ani nepočítám. K poslednímu nákupu jsem dostala vzorek jiné čistící masky, co neznám, tak doufám, že bude vonět stejně krásně, jako ta zelená. Ranní čistící rituál je moje aromaterapie.




Voda ve spreji od Hauschky mne zachraňuje v letadle (taky máte v letadle pocit, že vaše kůže má chuť smrsknout se a utéct před klimatizací?), ale i přes den, jen tak, pro tu vůni a pro ten závěrečný efekt. Ona totiž když uschne, udělá na pleti takový jakože "zdravý" dojem, kůže je zářivá. A já se nechám oklamat ráda.

Suchý olej od Nuxe je už taky stálice. Když mi dojde krém na tělo a zapomenu koupit nový (zapomínám klidně třeba celý týden, jsem nemožná), tak se po večerní sprše mažu tímhle olejem. Ale on je na cokoliv, na vlasy, na ruce, na obličej a myslím, že by obstál i do řetězu na kolo, ale byla by to škoda. Taky hrozně pomalu ubývá, a to je dobře.

A toaletní a parfémované vody, to je moje, to já obzvlášť ráda. 24 Faubourgh od Hermés je přetěžká, ale miluju jí. A klasika ze sedmdesátých let, Anais Anais od Cacharelu, je něco jako louka plná květin zaprášených pudrem.




A jak se po ránu nakopáváte vy?

Dodatek: čistící masku Královská snídaně pro pleť jsem už vyzkoušela, a byla na mě moc silná, mám hodně citlivou pleť a maska mě pálila na obličeji.

9 komentářů:

  1. Markét, s Havlíkovou ranní čistící tříminutovou maskou je to u mne přes kopírák jako u Tebe. Vůbec nechápu, jak jsem bez ní před tím vůbec mohla žít! :-D Ta Královská snídaně je dobrá, ale je spíš vyživující bych řekla, takže nahradit tu tříminutovou ranní fakt nemůže. Dneska jsem si od Havlíka odnesla vzorek Hraběnčina séra (všichni o něm básní) a koupila bylinnou pleťovou vodu ve sprayi (hydratuje, osvěžuje), na parný dny prý učiněná bombička :-) Voní, jak jinak, než "havlíkovsky" :-) A Nuxe...už jen pro tu vůni..! :-) Zdravím Tě! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, ahoj! Ať si škarohlídi říkaj, co chtěj, ale podle mého názoru Havlíkovic apotéka vyplnila díru na trhu a já jsem za to fakt ráda. A je prima, že v tom nejsem sama! :)
      Přesně, jak píšeš, Královská snídaně je spíš vyživující (pro mne až moc) a Hraběnčino sérum zní moc dobře, ty názvy jsou fakt vtipný :))).

      Vymazat
  2. Děkuju za výborné tipy. Jdu utrácet! Juchůůůů.

    PS: Neznám moc holek, co mají rády Cacharel! Jsem tvůj gang! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to s tím Cacharelem chápu, to chce mít extra nosánek, v těch vůních je taková francouzská nostalgie, sedmdesátý a osmdesátý léta... a to nebyly žádné "svěženky", hi hi.
      A rádo se stalo, Olív! :*

      Vymazat
  3. Super tipy.Kde jsi kupovala ten suchý olej?
    Prosím, nový kalendář bude? Jsem si zvykla....haha Díííííky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, tenhle olej je z Francie, ale jinak ho mívaj občas v lékárnách, aspoň tady v Praze jo. A na internetových parfumerkách ho mají taky, za rozumnou cenu.
      Kalendářům jsem dala sbohem, nikomu to moc nechybí, jsi druhá, kdo se po něm ptá :).

      Vymazat
    2. Hlásím, že mě kalendáře též chybí ...

      Vymazat
    3. Holky, jste zlaté, já zas třeba něco vymyslím :).

      Vymazat
  4. Tak já to mám naopak. Víc mi sedí ta Královská. Po delší době jsem si dala zbytek ranní čistící a ze začátku mě dost kousal.

    OdpovědětVymazat