čtvrtek 14. července 2016

Pomalá a netrpělivá

Mám pocit, že nakreslit příběh komiksem, je ještě stokrát těžší, než jsem si myslela. Jsem netrpělivá a rozkreslovat všechno postupně do okýnek tak, aby to dávalo smysl, mělo to jasnou dějovou linku, a všechno bylo hned na první pokouk pochopitelné, je pro mne peklo, peklíčko. Zasekávám se, desekrát některé věci opravuju, přepisuju, váhám.

A jde to p-o-m-a-l-u.

Na druhou stranu, baví mě to. Vzájemně se moje pocity z téhle práce vylučují? Buďte v klidu, to je pro mne uplně normální.

Nechci vám tady ukazovat celý příběh, to bych ráda, až to bude hotové a svázané (plány mám, jak vidíte, ještě je tak zrealizovat). Nicméně, ten začátek, ten ukázat můžu a chci, protože mám radost z toho, jak se to vyvíjí. Původně jsem sem chtěla postnout celou sepsanou "pohádku", ale pak jsem si to rozmyslela. Nechám to v oparu napětí...









P.S. A jak tak teď koukám na ta úvodní slova, v menším formátu se to pěkně blbě čte, takže to budu ještě asi tak po stopadesáté přepisovat čitelnějším fontem. 

25 komentářů:

  1. Teda Marki, to vypadá báječně :-) Jsem v oparu napětí už se moc těším, až hotové dílo vypluje do světa...

    OdpovědětVymazat
  2. Uz ted parada!! Pevne nervy. Bude to stat za to.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, paráda! Moc pěkně se na to kouká. To píšeš ručně, nebo je to font?
    (Teď budu za hnidopicha, ale když už budeš u toho přepisování, u čtvrtého obrázku máš dvakrát "kde".)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo, tak na to, že jsem to četla už asi desetkrát, tak to je slušná autorská slepota... Dík za upozornění, Zuzko!
      No, a zlaté pravidlo komiksu zní, že texty se píšou jen ručně, takže je to ručně :).

      Vymazat
  4. Těším se na výsledek, vypadá to krásně!

    OdpovědětVymazat
  5. a jak je to dááááál???

    (je to boží!!!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ti to povím zítra večer jako pohádku na dobrou noc, jo? :)

      Vymazat
  6. Jůůů, už teď mám Alfréda dost ráda ♥ se těším :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezká pohádka po ránu. Těším se jak bude příběh pokračovat. A do té doby si to přečtu ještě aspoň jednou ;)

    OdpovědětVymazat
  8. To je krása :), též se těším na výsledek!

    OdpovědětVymazat
  9. moc hezká práce, jste šikovná moc, obdivuji vaši práci

    OdpovědětVymazat
  10. Krasne namalovany!A ano primlouvam se za vetsi pismo:-)

    OdpovědětVymazat
  11. To bude moc pekny :). Tesim se na finale. M.

    OdpovědětVymazat
  12. už dlhšiu dobu ťa sledujem a nemo obdivujem .... Keby som raz napísala knižku, tak chcem aby si ju ilustrovala :o)))

    OdpovědětVymazat
  13. Alfréde, miluju Těéééééééééé
    Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  14. Markéto! Markéto! Markéto! ♥ ♥ ♥
    Já se picnu - to je zase nádhera přenádhera!!!
    Alfréd je naprosto luxusní a třešňový sad jakbysmet!
    A co se stalo pak? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se stalo pak? No pak se přece vzali, měli deset dětí a žili spolu šťastně až do smrti... :)
      Díky, Jano! <3

      Vymazat
  15. To úsilí stojí za to, je to nádhera, Markéto!!!!
    alen a Róza

    OdpovědětVymazat
  16. Markéto, je to krása nesmírná. Moje korektorské oko má ale připomínky :-) Ve větě "Žiju ve velkém třešňovém sadu..." Ti chybí háček nad s ve slově třešňový. A ve větě "Samozřejmě že přibraly" bych nepsala tu čárku. Jde o modální částici, která má dost oslabenou výpovědní funkci, tudíž jde spíše o větu jednoduchou než o souvětí. Asi jsem Tě moc nepotěšila :-) Helen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto v pořádku a díky, Helen! Však píšu, že to stejně budu přepisovat, takže to zohledním :).

      Vymazat
  17. Obrázky nádherný! Fakt, že jo, klobouk dolů.
    K textu…nechcete zvážit profi korekturu? Je škoda, aby tolik úsilí pak kazily zbytečné chyby.
    Mě zatahala za oči rána (ta, ne ty).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! No, jasně, korekturu by to evidentně ještě chtělo :).

      Vymazat