pátek 1. července 2016

Pojd'me si...

Hurá prázdniny! Nejsem sice už dávno školou povinná, ale letos hodlám o prázdninách předstírat, že patří i mě. Pojďme si slíbit, že si uděláme pěkné léto a že si prázdniny užijeme! Napište mi, na co se těšíte, kam jedete, co bude ten váš zlatý hřeb letošního léta.



Já, například, mám v plánu výrazně zpomalit a chovat se zhruba takto:


  • alespoň na šedesát dva dní budu předstírat, že zákazník není můj pán
  • budu venku hodně kreslit, čmárat a skicovat, a budu se u toho tvářit strašně intelektuálně (Přidejte se!)
  • budu chodit v žabkách
  • půjdu s mýma kámoškama na čundr (Ačkoliv jsem si musela včera googlit, co to je usárna.)
  • budu se jezdit koupat (To znamená, že nutně potřebuju nový plavky!)
  • přesvědčím svého muže, že jezdit se koupat je ten nejlepší nápad pod sluncem
  • budu dělat u nás doma večírky (v sobotu začínáme) (Vzhledem k tomu, že bydlíme až v "daleké" Troji, musí být program a menu pestrý, abych tam všechnu tu svoji milovanou sebranku vylákala. Tahleta pražská kavárna se krapet ošívá, když má opustit centrum města a není to nic osobního, já vím.) (Fakt ne.)
  • namaluju svůj vlastní komiks (Mám nápad, který vám chci dát přečíst příští týden, už jsem to i sepsala, teď musím vymyslet, jak bude příběh nakreslený.)

A to na jedny prázdniny, myslím, bohatě stačí. A teď je řada na vás, šup, sepište mi sem svoje léto a budeme se těšit společně!

12 komentářů:

  1. Mě se líbí ten čundr:)
    V létě si chci užívat slunce, koupat se (a pokaždé v jiných plavkách - mám jich asi desatery ;)), jezdit na výlety, jezdit na kole (v košíku pejska, na nosiči svačinu), chodit an houby, borůvky, šít, vyšívat, plést a háčkovat, číst a hrabat se v zahradě. A hlavně odpočívat. Jednu dovolenou už máme za sebou - Dolomity a Alpy, druhá se teprve rýsuje (moře nebo Great Britain). Ať se všechny plány plní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na sběr bobulí a hub jsem uplně zapomněla! Řadím si to do svého pomyslného seznamu a díky za připomenutí. Petro, krásné leté přeju! :)

      Vymazat
  2. To jsou krásné plány, Markét!
    Prázdniny by měly být uzákoněné i pro dospělé, že jo? :-) A je fakt pitomé, že mezi ten odpočinek a lenošení musíme v létě nějak vměstnat i tu práci ...
    Já mám v plánu být o dovolené hodně venku a chodit po lese, těším se, jak budu chodit po zahradě bosky a chci si koupit nějaké krásné plátěné tenisky (ty Tvoje pruhované jsou luxusní :-) a aspoň jedny nové šaty a sukni. Taky chci vyrazit na nějaký hezký zámek nebo hrad a vychutnat si v letních vedrech ten příjemný chládek staletých kamenů, chci si venku hodně číst a hodně fotit. Na koupání moc nejsem a nemám ráda koupaliště, ale zkusím to letos přehodnotit (i kvůli Elišce). A budu pít ledové kávy, vinné střiky a letní drinky :-) Howgh :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, užijte si prázdniny, jak jen to jde! Les je nutnost, nikde v Evropě nejsou tak krásné lesy, jako u nás a nákup šatů a sukně jen chválím, to je správný přístup! :)

      Vymazat
  3. Jooo!
    už se nemůžu dočkat toho čundru, deska se mi o něm zdálo!
    A pro mě letos prázdniny začínají ve Varech a to je dobrý znamení, doufám!
    Jo a taky plánuju objevit nějaký nový lomy na koupaní!
    Prázdninám a koupání zdar!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, čundr bude hardcore! V noci, jak byla ta průtrž, jsem přemýšlela, co budem dělat, jestli nás něco takového zastihne... ale nic jsem nevymyslela a unusla jsem. :))) Užij si Vary, já bych tam možná taky někdy měla vyrazit, ať to alespoň jednou v životě zažiju a ty lomy jsou dobrý nápad!

      Vymazat
  4. Ten čundr bych taky brala, ale jinak mám plány podobný ;) Dneska frčim s dětma na chalupu a beru si s sebou vyšívání, barvy na olej a kindle. Taky se chystám sežrat několik kilo malin, třešní, lesních jahod a borůvek... a v pauzách mezi tím vším odpočinkem vybourat pár dlaždic, tuhle zamíchat maltu a tak... zkrátka, aby nám po prázdninách na tý chalupě bylo zase o něco líp.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám v lednici dvě vaničky malin na zítřejší dezert a musim se strašně držet, abych je nesežrala! Létu zdar a užijte si na chalupě! :)

      Vymazat
  5. Jé Markétko, já dneska tohle potřebovala číst. Mám dojem, že letos prázdniny vůbec nedávám, že na ně není čas, že to nezvládnu ani žádná dovolená není plánovaná..... Stěhování, absolutně nedodělaný byt, protože truhlář nic nestihl, žijeme na skladišti, do toho zakládání firmy, děti co na sebe křičí.... Tak jo, jdu na ten seznam, co prostě musím tyhle prázdniny udělat abych se dobře cítila:
    - jít někam jen sama s mužem
    - nasbírat hodně borůvek, aby byly i na zmražení
    - uháčkovat chňapku do kuchyně
    - uvařit perfektní večeři a pozvat na ni kamarády k nám domů
    - večer až budou děti spát si s mužem sednout na balkon a povídat si až do půlnoci
    - zahrát dětem na kytaru - ideálně někde u ohně....
    - dělat hodně ovocných koktejlů a pít je brčkem (a nerozčilovat se z toho jak to dopadne, když dám dítěti brčko)
    - pozvat myynu na oběd k nám domů

    tak to je to hlavní :)
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělé! Vidíš, hned máš nač se těšit! Důležité je, dávat si malé, splnitelné cíle, aby měl člověk radost, když se povede je dosáhnout. Já se těším na poslední bod ;).
      Paaa

      Vymazat
  6. Chválím žabky, komiks i večírky :)

    Letos poprvé jedu na Colours of Ostrava - to bude zlatý hřeb letošního léta, i když to proběhne již v polovině července. Domnívám se, že tuto akci už nic "netrumfne" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach, Colours! Ty mám taky na svém pomyslném seznamu, ale na jiné léto. Tenhle rok se to zase nějak nevešlo. Užij si to báječně! :)

      Vymazat