pondělí 11. července 2016

Léto, bože léto...

Nová letní blahopřání už jsem dala dávno do e-shopu a ani je nepředstavila na blogu. Co já jsem to za blogerku? Shame on me!  


Kufr. Byl součástí jednoho nerealizovaného projektu a náramně se mi teď hodil jako motiv na blahopřání. Všechno má své místo, léto je tu a s ním i loučení. Proč to neříct psace?

Býček. Má příběh o jedné soukromé zakázce na býka, ale namalovala jsem ho moc mladého. Nakonec jsem nakreslila staršího a tohohle mlaďase jsem šoupla na přání. (Nakonec se strašně rychle prodal i jako originál.) Hodí se nejen pro Býky, ale řekla bych, že tak nějak celkově pro chlapy. 

Foťák. Stejně, jako kufr byl i on součástí uplně jiných plánů, ale nakonec se z něj stal můj nejprodávanější blahopřací artikl. (Nejčastěji zní, že je to pro tatínka.) Všechno je, jak má být.

A svatební blahopřání se jmény a datem, jak si poručíte. Nebojte, není to jen pro Karla s Marií...


A tak si žije můj e-shop, sem tam s nějakou novinkou a má se dobře. Stejně jako já, neboť léto je moje nejvíc nejoblíbenější období v roce. Přeju krásné pondělí!

4 komentáře:

  1. no ale ta jsou krásná, všechna... ten kufr je nejvíc, ale foťák tedy taky super i to přání... no, prostě to máš fakt moc krásné! Alena

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Myyno,
    možná jsem někde prošvihla, ale byl kalendář na plochu na červenec?
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, neprošvihla jste nic, já jsem si dala s kalendářema pauzu :).

      Vymazat