čtvrtek 21. července 2016

Hele, (ty)činka!

S příchodem prázdnin jsem naběhla do posilovny, jako za starých časů, protože už se na mě nedalo koukat. (Jsem si řekla.) Nedávno mi někdo povídal (dokonce dva lidi nezávisle na sobě), že si nedokáže představit Myynu v posilovně (takhle přesně to řekli), to je ale uplně jednoduché, činky nezvedám, tyčinky po cvičení ale jo. Takhle asi zhruba.

Navíc, mám důvod si kupovat takový ty ultrafunkční věci na cvičení, široké mikiny a sportovní podprdy a tak. Mně se to teda líbí, ale nesmí to mít ty blbé nápisy kolem dokola.

Nejvíc jedu kardio, to moje přesýpací postava potřebuje jak sůl, takže chodím na třičtvrtě hoďky na pás a je to trochu nuda, tak mám v uších sluchátka a tupě sleduju televize na stěně před sebou, protože doma žádnou telku už rok nemáme, hodně jsem tomu odvykla a musím říct, že je to mazec. V posilovně je pět obrazovek, vezmu to zleva...

První telka - tam jede pravidelně Prima. Moc nesleduju, v kolik přesně chodím, ale je to dopoledne a to zrovna jede Policie Hamburk (následuje Komisař Rex). Hraje tam ta paní, co v roce 1992 hrála v seriálu Náhrdelník, jestli si vzpomínáte. Vypadá furt skoro stejně, to se musí nechat. Jinak ale německý seriály nic moc, ti herci jsou takový divní, já nevim...




Druhá telka - zpravodajský kanál ČT24. Jsou tam čeští skláři, jak dělají poháry pro vítěze Tour de France, dojímám se jako blázen. Chvíli na to se divím, že v Polsku už není premiér Donald, je tam paní Beata a vypadá, že má velké plány. Asi volby nebo co. Bohužel, přeci jenom se po chvíli Donald objevuje, ale ten druhej, mnohem míň sympatickej. Pak to zase trochu spraví Obama, na toho se dá koukat docela dlouho.

Třetí obrazovka - sportovní kanál. Dávají motokáry, možná by byla lepší nějaká atletika, abych se cítila víc motivovaná, nějakýmu řidičovi dali za hlavu kameru, takže mu tam poskakuje hlavička v helmě a vypadá to legračně. (Asi jako já, na tom pásu.)

U čtyřky jsem se zasekla na delší dobu, protože tam jede Óčko, chvíli to vypadá, že mají v nabídce jenom asi tak deset videí, která jedou pořád dokola, všechno jsem už nejmíň pětkrát viděla, asi prázdninový režim, i tu mladou krasavici Selenu, co mě pokaždý v tom černobílém klipu udiví, jak vystrčí, sedíc na žídličce, svojí nožku zpod sukně a má ji děsně dlouhatánskou (tu nohu, ne tu sukni). Přitom vím, že má asi metr padesát, jak to ta Selena jenom dělá, to já bych nedokázala a to mám přes metr sedmdesát... No nic, to je určitě těma vysokýma podpatkama. Pak následují dvě mně neznámá (!) a fakt hodně dobrá videa od Coldplay a Pink. Coldplay tam mají uplně geniální koláže, to si fakt dejte, je to hrozně krásný, no a Pink, ta je tam jako Alenka v říši divů (bo je to píseň k pokračování toho filmu, co už není od Burtona, fňuk) a na konci je za blázna, zase se dojímám, protože jí tak rozumím a taky trochu protože mám PMS.

Videa přikládám.





Poslední obrazovka je Nova, to považuju jednoznačně za největší inferno, trumfne to i tu Policii Hamburk. Chvílema se ztrácím a nevím, jestli to je ještě pořád reklama nebo už zase film, ale v tuhle dobu tam pravidelně dávají Policii Anděl (konkureční boj první a poslední obrazky, zdá se), a mě na tom seriálu strašně rozčiluje ta vinětace, proč sakra mají udělané ty tmavé rohy a proč je ten filtr na kameře tak výrazně kontrastní, že to bere lidem výraz a všichni tam vypadají jak nad hrobem? Ale víc jedou reklamy a trochu mi připadá, že je to taková řízená vymývárna mozků, my vám dáme na chvíli kousek seriálu, ale pak se budete muset koukat dvacet minut na debilní reklamy, budete to muset vydržet, abyste mohli vidět zase další kousek seriálu a tak pořád dokola. Zhnuseně odvracím hlavu.

Ale co to, zjišťuju, že jsem naběhala a nachodila (střídám to), čtyřicet pět minut, no vida, jak ta televize funguje, člověk zírá a nevnímá čas, tak aspoň na něco je to dobrý.

Pak trochu posiluju ruce a nohy na strojích a pak se válím na žíněnce a předstírám jógové protahování, no a pak si jdu za odměnu koupit tu hrozně dobrou výživnou tyčinku a hopkám dom dělat oběd.

P.S. Tak jsem si ty dvě písničky už i poslechla a je to dost nuda.

12 komentářů:

  1. No teda, ta od Avril k minulé Alence byla o dost lepší...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taková tuctovka, nepotěší. Snad to nepředznamenává v jakém duchu se ponese film.

      Vymazat
    2. Jsem skeptická, vzhledem k tomu, že už to nebude režírovat Burton.

      Vymazat
    3. Teda, ono už je to hotové, takže "nerežíroval". :)

      Vymazat
    4. Jsem četla nějaké recenze a podle nich se mi to moc nezdálo.

      Vymazat
  2. Hahaha, jsem se pobavila... Doma televizi nemáme a když jsme někde na návštěvě, kde jedou třeba zprávy (krimi - ty jsou hustý), tak pak odcházím s hlavou jako vzducholoď a pomalu se bojím usnout s tím, že bude konec světa :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, já si říkám, že jsme tu telku měli vyřadit dřív. Měla bych určitě o pár vrásek míň a to nejdůležitější se člověk stejně dozví, takže o co jde... Navíc, ty seriály, to je fakt síla stupidity, raději si stáhnem něco kvalitního z dostupných zdrojů, jako je Netflix a podobně...

      Vymazat
  3. tyhle tvoje povídací články miluju, fakt jsem se výborně pobavila. Televizi také léta nevlastníme a tak jsem se alespoň dozvěděla, jak to tam vypadá a utvrdila se, že opravdu netřeba. I když je fakt, že jsem často mimo. Nedávno se nás s mužem ptal elektrikář, co říkáme na ty brity a my vůbec nevěděli na co se ptá, co se děje a on si myslel že jsme fakt úplně mimo, když netušíme, že se nám boří unie :) No, fakt netušíme... :) Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já si zas nedokážu představit, že bych nevěděla, co se ve světě děje, ale na to mi stačí zahraniční zdroje jako BBC a CNN. Naše zprávy nepovažuju vůbec za relevantní a zdravé :))).

      Vymazat
  4. Velmi vtipný příspěvek :) Týrání fyzické i intelektuální :D

    OdpovědětVymazat