sobota 18. června 2016

Viděla jsem... vol. VII - Podivuhodné příběhy

Animáky mám ráda, ale zabte mne, Píseň moře jsem ještě neviděla. Asi se o tom mluvilo až příliš. Mám ráda ty intelektuální (doporučuju vynikající íránský Persepolis), ale i klasické pohádkovské, a klidně i ty od Pixaru, kde všechny postavičky vypadají pořád stejně - veliké vykulené oči a naducané tváře. A můj speciální oblíbenec je podivín Tim Burton (a všechny jeho animované, i neanimované filmy).

Dneska se budeme věnovat bubákům.

Šuplíček "animované", oddíl "strašidelné", kolonka "grafika".

Podivuhodné příběhy, animák na motivy strašidelných povídek E. A. Poe, jsou velmi specifické. Jednak je vypráví Saruman a druhak je každý z vybraných Poeových příběhů animovaný jiným grafickým stylem.

A to mě dostalo.

Jedna povídka vypadá jako vystříhaná z papíru, další jako komiks, ve kterém se mluví, třetí připomíná počítačovou hru. Začíná se v malebném Usherovic domečku a to vše je ještě doplněno o filosofujícího havrana na hřbitovním náhrobku. No, není to nebe? Je!

Dejte si to, a napište mi, který styl se vám líbil nejvíc.


Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz

4 komentáře:

  1. Tak to si rozhodně dám! moc mě baví porovnávat přístupy různých autorů... něco jako Gottland od mýho Tomáše ;-)

    Dík za tip!
    Na oplátku doporučuju Zootopia od Disney, kterou jsme teď zhlédli a byli nadšení, miluju animované věci, které jsou vtipné, precizní a přitom mají přesah...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to mrknu! A viděla jsi Trio z Belleville? A Harvie Krumpeta? (Pecka.) Děcka mají rádi Wallace a Gromita a nás rodiče to vlastně taky dost baví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, neviděla jsem ani jedno, co doporučuješ :). Napravím!

      Vymazat