sobota 4. června 2016

Viděla jsem... vol. V - Křehkost

Jsem na kostýmy vysazená. A jemné hrdinky. Možná proto, že sama taková nejsem, přitahují mě křehké krásky jako magnet. Tenhle příběh má ale i něco navíc, než jenom extrémně sympatické oblečení na extrémně sympatické Audrey Tautou (ten kabát, ve kterém kráčí v úvodní scéně jsem si strašně chtěla koupit, dokonce jsem ho i vygooglila, ale nakonec k tomu nedošlo, už nevím proč).

Křehkost je staršího data, do kin přišel před pěti lety, a já jsem si na něm trénovala francouzštinu, protože Audrey jí má pěknou a čistou.

Šuplíček "romantický", oddíl "smutný", kolonka "Ó, kostýmy!".

Přiznám se, že mne Tautou chvílema udivovala svojí malinkostí a na internetu jsem našla, že má metr šedesát. To jenom tak pro zajímavost. Skoro to vypadalo, že má tak maximálně metr a půl.

Proč byste se měli na film podívat? Odehrává se v Paříži, je trochu smutný a skončí dobře. Audrey je nešťastná, zhroutí se jí svět, ale na konci ji uvidíte usměvavou. Je to o velké lásce, o zoufalství, o osamění a hlavně o porozumění. A to se mi líbilo.

P.S. Všimněte si, že Nathalie má doma velkou stříbrnou "retro" lednici SMEG a kromě snídaně ji v celém filmu neuvidíte jíst, pokud si dobře pamatuju. Aspoň už mám jasno, jak to ty Francouzky dělají, že vypadají tak křehce, cha!


Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz


4 komentáře:

  1. To vůbec neznám a přitom mám Audrey tak ráda. V poslední době o ní nějak není slyšet, tak se zeptám strýčka Googla, jestli o ní nemá nějaké informace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někde jsem s ní už dávno četla rozhovor, že filmy pro Holywood jí nebaví a že se chce věnovat francouzské kinematografii. Pokud vím, tak to i dodržuje :).

      Vymazat
  2. To je úžasné, díky tomu jsem si ji ještě víc oblíbila :) Báječná to žena!

    OdpovědětVymazat