středa 8. června 2016

Nákupy, Toronto a buldoček

Když je Martin na konferenci (jsme totiž na konferenci), mám celé dva dny jenom pro sebe (konference bývají dvoudenní) a většinou se scházíme až večer u "konferenční" večeře (to bývají věru zajímavý akce). Amerika je Amerika, to se nedá nic dělat, takže jsem hned v pondělí vyrazila po nákupech (chudák Myyna!), ačkoliv já nejsem žádný shopaholik. Nicméně, v monstrózním nákupáku Eaton Center jsem strávila tři hodiny, ani nevím jak, shame on me, a to jsem si vlastně ani nic moc nekoupila. Ono je to totiž všude stejný.

Dvě značky jsem ale musela navštívit. GAP, kvůli jejich nejlepším džínům ever, oni mají takový výběr, že si vybere snad každý (i já), a Victoria's Secret, jejichž spodní prádlo vydrží celou věčnost. (Desetiletá zkušenost.)

Já moc nechápu, proč není GAP u nás, je to škoda, takový výběr džín dost chybí a ty háemkový, co se hned vytáhnou už nechci ani vidět. Zbytek v GAPu jsou vesměs syntetický hadry jako všude jinde. No a VS, to je legenda, kterou máme v Evropě opředenou mýtem luxusní značky, ale ono to tak není, ty jejich věci jsou normálně dostupné a mám s nima jenom ty nejlepší zkušenosti. Pravda, musíte počítat s tím, že se na vás vrhne minimálně jedna americky nadšená prodavačka, která vás začne hned přeměřovat, bude u toho žvatlat a ptát se vás na jméno, dostanete od ní růžový papírek, na kterém máte napsanou, podle jejího měření, tu správnou velikost podprsenky, do ruky vám vrazí zkušební kus té vaší ideální velikosti a pošle vás to odzkoušet do super truper kabinek (a pozor, podvádět a nejít do kabinky nejde, ona si vás pak najde a ptá se), kde jste jak v pokojíčku, a kde vás kvůli tomu růžovému papírku oslovují jménem, protože je na něm to vaše jméno napsáno a tak prostě. No, je to trochu šok, ale za ten cirkus to stojí. Nikdy jsem neměla lepší spodní prádlo, než z Viktorky. (No dobře, ještě Triumph mě dělá šťastnou.)



Můj papírek... Ach ano, jsem Margaret, protože Markétou jsem ubohou Steph nechtěla zabít...

Tak jsem si zašopovala, a byla jsem po tom sice zralá na panáka, což, jak se ukázalo, počkalo do večera, neboť po nákupech jsem odhodila tašky v hotelu a ponořila se do víru velkoměsta prozkoumat další kouty Toronta.

A tu máte fotky...




Pod žlutou tabulku bych se ráda podepsala...

Bývalá továrna na whisky v Distillery district je teď výletním místem. Industriální budovy z červených cihel a stará zrezavělá auta z doby prohibice jsou hlavní atrakcí. Plus obchody se suvenýry.


Večer jsem si u jedné křižovatky sedla na zem a malovala si Hokejovou síň slávy, než mě vyhnala černá mračna. Přišel ke mně venčící se francouzký buldoček a já se trochu bála, že mě počůrá, protože jsem si o to přímo říkala, ale naštěstí mě jen olíznul.



Včera večer jsme byli pozvaní na večeři do otáčecí CN Tower. Dost dobrý výhled... (A dost dobrý jídlo.)


Jezero Ontario. Neuvěřitelná rozloha.


 

P.S. Vlastně se vás tu ptají na jméno lidi ve službách skoro všude, tak mě teď poťouchle napadlo, že bych si mohla ta jména různě vymýšlet. (A pak na ně nereagovat, protože si je nebudu pamatovat, no nic, takže to asi není dobrý nápad.) Ale aspoň jednou bych mohla být třeba Madlen, co...? Nebo Theresa...

19 komentářů:

  1. Parádní!
    To s tím vymýšlením si jmen dělávám ve Starbucks. :D Začalo to ve Vídni kde zřejmě špatně rozuměli (docela internacionálnímu) jménu Denisa a rázem jsem byla Theresa. Tak jsem to začala dělat naschvál :D Huhňám své jméno a čekám, co vymyslí :D Už jsem byla i Lindsa...

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti děkuji za "recenzi" VS, protože já se až styděla za to, jak dlouho kalhotky mám! :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...a boží fotky, za ty taky díky! .)

      Vymazat
    2. Olívko děkuju! Já si myslím, že se není zač stydět. Kvalitní věci prostě vydrží dlouho, tak co už :).

      Vymazat
  3. Super fotky! Nejsem fanda léta ve městě, ale v Torontu bych to asi dala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těžko říct, jak by bylo mezi mrakodrapy v létě... Asi nic moc. Aspoň, že je tu to jezero.

      Vymazat
  4. Jo jo, VS to je držák :-) Krásná atmoška města.

    OdpovědětVymazat
  5. Story z VS pobavila!Z Gapu mam doma par veci, kdyz jsem byla v USA jako au-pair kdysi daaaavno 2001/2002 a veci porad drzi. Byvala to kvalita a kdyz byl vyprodej!!!To bylo teprve neco.Ale asi se pridali k ostatnim obchodum a kvalita sla dolu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná jsem na Gap příliš přísná, ale je fakt, že svůj první kašmírový svetr jsem měla před deseti lety právě odtud a teď jsem se po těch svetrech přirozeně pídila znovu, ale nic takového jsem nenašla. Ty základní věci mají pořád bavlněné, ale na to, že to šijou v Asii, jako všichni, mi to přijde strašně drahý. Tak já nevim. Ale ty džíny jsou supr!

      Vymazat
  6. Když jsme si ve Starbucks dávali prvně kafe, tak se mě slečna zeptala na jméno. A já jsem z toho byla tak paf, že jsem na ni vybafla: "A proč jako?" Nakonec nějak vyplynulo, že proto, aby nás mohla vyvolat, že už je kafe hotový :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když se mi tohle stalo někdy v začátcích českého Sturbucks poprvé, bylo mi to hrozně nepříjemný. Teď mě to spíš pokaždý pobaví... :)))

      Vymazat
  7. Toronto teda vypadá báječně!
    Díky moc za jako vždy skvělý report!
    A užijte si to! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, moc pěkné fotky, díky za ně. V Distillery district by se mi už podle názvu líbilo :-). V Praze GAP kdysi byl, takový malý obchůdek za Staromákem, v Kozí ulici to myslim bylo. Bez hypotéky a svobodný jsem si tam koupil košili a byla to ta nejlepší košile, jakou jsem kdy měl, nosil jsem ji roky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez hypotéky a svobodný! :))) Jo, na ten obchod si pamatuju, mimochodem... Hele Honzo, ale víš co? Já tu nepotkala jedinej komiksovej obchod! Budeš mi muset ty legendární komiksový sešity asi půjčit, nebo co... ;) (Jinými slovy, lákám Tě na pivo, to je jasný.)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat