pondělí 27. června 2016

Moje závěrečná práce z letteringu

Na konci května jsem psala, že chodím k Toy Box na kurz ilustrace a komiksu. Bohužel, čas letí a my jsme minulou středu kurz ukončili, ale abych řekla pravdu, stejně jsme se hned pídili, jestli Toy Box třeba nebude dělat kurzy pokračovací. Nestačilo nám to a není se čemu divit. Komiks je věda!

Předposlední hodinu jsme probírali lettering, psaní textů, protože je to výsostná disciplína a v komiksu se nedělá na počítači, nýbrž pěkně rukou.

Moje závěrečná práce z psaní vypadá tedy takhle. To, že jsem zadání nepochopila (ve skutečnosti to mělo být namalovaný a příběh o deseti větách jsme měli jenom napsat Toy Box do e-mailu), a že vzhledem k roku, ve kterém se má příběh odehrávat, jsem svým pojetím byla velký optimista (vlastně si ve skutečnosti nemyslím, že v roce 3016 bude vůbec ještě nějaký vzduch a voda na planetě Zemi), tak tohle všechno přejdu, protože to vlastně nevadí.

Vzhledem k obsahu jsem se snažila zvolit i odpovídající font, žádné kudrlinky, zbytečnosti... Prostě minimalismus. Přesně tak, jak vidím budoucnost.

Dvě hodiny soustředění, hluboko v noci, rýsování pomocných linek, gumování pomocných linek... Dalo mi to prostě zabrat. Nakonec jsem to zvládla jenom s jednou chybou. Jestli jich vidíte víc, mlčte o tom navěky, nechci to vědět, hi hi.

Tu je moje postapokalyptická vize...


2 komentáře:

  1. Já myslím, že voda i vzduch budou i v roce 3016, ale lidé ne. Nebo jen v minimálním počtu.

    OdpovědětVymazat