úterý 28. června 2016

Cukrátkové domy

Mám z téhle litografie vskutku radost. Ta barevnost je pro mne sice trochu na hraně (ačkoliv jsem si ty barvy vybírala já sama), ale nepůsobí na mne nepříjemně, ba naopak.

Inspirací byly ty malažské domy, které jsem letos kreslila snad už stokrát a vyzkoušela jsem je napříč všemi styly, které ovládám. Málaga se mi táhne jako červená niť celým tímhle rokem. Je na digitálním tisku, na blahopřání, na sítotiskové šabloně, na litografii a celé to završím začátkem podzimu jedním projektem, který je zatím tajemství.

Litografii jsem celé jaro dělala pod odborným (a velmi laskavým) vedením Mgr.A. Jany Hubatkové na pražské umprumce, existuje celkem 12 originálních tisků a je na prodej. Ve skutečnosti jsou barvy živější, grafický tisk je prostě nejlepší mít v originálu. Fotky z průběhu práce na téhle litografii najdete tu.











Technické detaily: litografie je pětibarevná (to znamená, že se každý list tiskl pětkrát dokola, a to znamená, že to byla celkem fuška), velikost je 35,5x25 cm, tisklo se na grafický papír Fabriano a každý kus je samozřejmě číslován a signován. Žádné digitální kopie pořizovat nebudu.

Cena je 990 Kč a za příplatek můžu zajistit i zarámování v rámařství.

Je také možné si přijet k nám domů vybrat, každý list je totiž lehce odlišný intenzitou barvy. 

1 komentář:

  1. Domečky se moc povedly. Litografie je alchymie, ale výsledek stojí za to :)

    OdpovědětVymazat