sobota 28. května 2016

Viděla jsem... vol. IV - Sense8

Seriál Sense8 od sourozenců Wachowských ve mně způsobil radostné nápětí, jestli se bude natáčet i další řada. Konec seriálu tomu více méně nasvědčoval.

Šuplíček "fikce", oddíl "drama", kolonka "tajemné".

Seriál z celého svého cestovatelského srdce doporčuju všem, koho fascinují krásná místa napříč naší planetou. Ať už to byl drsný Island (krutý příběh), horká Bombaj, monstrózní Mexico City (vtipný příběh), sympatické San Francisco nebo další místa, kde se seriál odehrává, všechno bylo natočené tak dokonale, že bych se s chutí okamžitě do těch míst rozjela.

Velmi silné osobní příběhy osmi hlavních hrdinů (budete je milovat! nakonec i toho Němce, fakt) spojuje nosné téma přenosů vědomí a superschopností, které se v podstatě celý seriál hrdinové snaží ovládat, naučit se s nimi žít a obrátit je ve svůj prospěch (což se nakonec podaří). První dva díly seriálu jsem téma i přeskakování z místa na místo moc nezvládala, ale pak se to zlomilo, já se začala v hlavních hrdinech orientovat (Indka s Islanďankou!) a seriál jsem hltala s očima přilepenýma k obrazovce.

Sourozenci Wachovští jsou mistři fikce, jejich Metrix je legenda a Atlas mraků na mě ještě čeká. Tenhle jejich seriál doporučuju nejen kvůli zajímavému tématu telepatie, ale i pro dokonalé exteriéry, které se natáčely přímo ve městech, kde se příběhy jednotlivých hrdinů odehrávají. Podíváte do Nairobi, Bombaje, Berlína, Chicaga... Za mne palec nahoru, skvělý seriál!


Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz

2 komentáře:

  1. Zkoušela jsem tento seriál už při minulém doporučení, ale prostě jsem se nedostala přes první díl... Možná to nechám odležet a zkusím znovu, když prý se to zlomí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, vydrž! První díl byl utrpení pro mě, ale stojí za to ho přežít! :)

      Vymazat