sobota 7. května 2016

Viděla jsem... vol. I - Deadpool

Tadááá, zakládám nové čtení na víkend s názvem Viděla jsem..., kde se svému blogísku svěřím, co jsem viděla pěknýho/hnusnýho a co jsem si z toho odnesla.

Začnu filmem Deadpool, který spadá do šuplíčku "akční", oddíl "superhrdinové", kolonka "vtipné".
A teď velmi sexistická poznámka... film se určitě bude líbit obdivovatelkám pevných mužských zadků, protože Ryan Reynolds se nejspíš zbláznil a ve filmu je poměrně dost nahý. Zezadu. Nicméně, nutno dodat, že mi to u něj vůbec nevadí. Naposledy jsem ho viděla v loňském filmu Dáma ve zlaté (Woman in Gold), kde si zahrál roli roztomile chápavého právníka brilantní a zatvrzelé Helen Mirren a neukázal tam pomalu ani triceps. Taková škoda!

Nahé Ryanovy scény mají ale svoje opodstatnění a perfektně zapadají, což je hlavní indicie k tomu, abych se intelektuálně neušklíbla a neodešla zhnusená od obrazovky. Škoda jen pro pány, hlavní ženská postava tam není zdaleka tak odhalená, jako hlavní hrdina, i když ji hraje extrémně sympatická a mně neznámá Brazilka Morena Baccarin. Když jsem mrkla na její profil na ČSFD, skví se její portfolio převážně v červených, takže pozitivních, hodnotách. (Podle vzoru: červený čtvereček dobrý film, modrý čtvereček průměr a šedivý odpad).

Deadpool je strašně vtipný film, hlášky zmutovaného a poměrně dost hnusného (až po mutaci, samozřejmě) superhrdiny, jsou jedna perla za druhou, a protože jsem to viděla v angličtině, v mém případě to byla spíš jedna perla za pátou nebo tak něco. Rozhodně to aspiruje na znovuzhlédnutí, abych si doplnila zbylé komponenty do náhrdelníku.

Suma sumárum, film doporučuju všemi Myynovskými deseti. Pobavíte se, uvidíte pěkný zadek a ještě je to trikově naprosto dokonalý.


Zdroj http://www.foxmovies.com/movies/deadpool

Zdroj http://www.foxmovies.com/movies/deadpool




2 komentáře:

  1. Ou jé! Trošku jsem doufala, že po hudbě přijdou na řadu filmy :-) K tématu: Deadpoola jsem taky viděla teprve teď, a s hodnocením naprosto souhlasím, královsky jsem se bavila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se aspoň trochu sledovat, co se děje na stříbrném plátně a kolikrát se kromě mainstreamu připlatu k něčemu fakt zajímavému, tak jsem si říkala, že toho využiju pro blog a krom těch klasických filmů v kinech, což je tenhle případ, budu sdílet i ty divnější kousky :).
      Já se na ten film musím fakt podívat ještě jednou, protože jsem ty všecky vtípky nepobrala napoprvé :).

      Vymazat