pátek 13. května 2016

Včely

Už jsem si je chtěla namalovat dávno... Z úcty a z respektu.

Taky doma používáte místo cukru med?









Originál akvarelu se včelou a květinou jsem dala jen tak na zkoušku do prodeje a byl hned fuč. Tak to jsem byla zase jednou překvapená.

Blahopřání i tisk včely jsou dostupné v shopu. Tady a tady.

16 komentářů:

  1. Ta je krásná!
    Já doma víceméně nesladím, třeba kafe bych sladké nevypila, ale když už, tak právě medem nebo někdy agávovým sirupem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sladím ořechy a nebo vařené jablko (na kousky, s medem a skořicí, strašně dobrá věc). Už by mne ani nenapadlo koupit domů cukr :).

      Vymazat
  2. uletely ti vcely? :D
    Med beru od jednoho vcelare vzdy po lete..6-8 velkych sklenic vystaci tak tak do dalsi sezony. Ja cukr nepouzivam ale med beru jako lek :). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) Naštěstí neuletěly, jsou na papíře :D.
      To máme dost podobnou spotřebu. Nikdy jsem to teda nepočítala, ale bude to tak nějak kolem 8 sklenic ročně. Lék to určitě je! :)

      Vymazat
  3. každé ráno raňajkujem chlieb(rožok) s maslom, medom a čaj....naozaj každé...ja som raňajkový autista...
    spotreba medu u nás je príšerná...
    včielky sú krásne..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rohlík s máslem a medem je jedna z největšich lahůdek, co znám! Vážně.

      Vymazat
  4. Já už chci pár let udělat takovou fotoreportáž ze včelína...ale buď si zapomenu vzít foťák, nebo je moc práce, nebo se včely nechtějí fotit :D časem to uzraje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včely se nechtějí fotit :))).

      Vymazat
    2. když na mě pořádají sebevražedné nálety a trefí se i když na mě není ani kousíček holé kůže, tak předpokládám, že nechtějí.

      Vymazat
    3. Jo, to zní logicky :).

      Vymazat
  5. To je nádhera! Fakt se ti povedla, jeden z nejlepších akvarelů..:-). alena a Rózi

    OdpovědětVymazat
  6. Ta je krásná! Já mám prostě k tomuhle bodavému hmyzu vztah;))). A med bereme od kamarada,na litry a na kde co.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ještě, abys k nim vztah neměla :))). A medík, je medík, tomu se nic nevyrovná ;).

      Vymazat
  7. Myyno, ty jsi nejlepší. Tohle přesně potřebuju jako přání pro mého budoucího včelaře :-) Já je s respektem obdivuju, i když jsem alergik... Helen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak vidíš, to je krásné, že jsou budoucí včelaři, jsem ráda, že se to předává dál :).

      Vymazat