pondělí 9. května 2016

Slezte z toho lustru, Donalde!

Se přiznám, měla jsem s touhle zakázkou trochu prekérku, protože jsem si v hlavě fixla, že to přece musím dělat akvarelem, že se to peří bude krásně rozpíjet a celé to bude krásné a rozevláté.

Jenže mi hned nedošlo, že bílého ptáka na bílém papíře prostě nenamaluju. Rozhodně ne tak, jak si představuju.

Zkoušela jsem to šedou... ale byl pak, tomu neuvěříte, moc šedý...

Pak jsem si jednou večer nalila víno, pustila si novou PJ Harvey (pak si ji pustila ještě jednou, ale přijde mi, že už je za mými hranicemi chápání), čapla pero a tečkovala.

A tečkovala.

A tečkovala.

Na výsledné kolorování jsem se vyspala a druhý den to dotáhla akvarelovými pastelkami.

A je tu!

Pan Donalda můžete obdivovat v pražské ZOO. Toho živého, samozřejmě.








18 komentářů:

  1. Ten se ale povedl, nádhera!!

    OdpovědětVymazat
  2. ach, ten je překrásný! Když to byla zakázka, tak asi nebude třeba na pohledu, co? Fakt je moc pěkný! (akce střih a pan Jiří se rozjela, asi v pátek, ti pak snad pošlu foto, když za to můžeš :) Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, je to tak, Donald nebude nikde. A děkuju za pochvalu!
      Hi hi, pošli foto a doufám, že bude pan Jiří v dobré kondici a budeš spokojená!

      Vymazat
  3. Woooow. Jakože ale opravdu jedno veliké woooooow! Nádherný obrázek, skoro jako živý..jen vyskočit z papíru, pronést nějakou lechtivou hlášku s výrrrrazným RRRRR a odletět =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Díky moc, tečkování je velký relax! :)

      Vymazat
  5. Milá Markéto, proč nebude Donald na pohledu? Je moc krásný! Já jsem Ti totiž už dávno chtěla napsat, jestli bys nenakreslila/nenamalovala papouška - ale ne pro zoo, nýbrž pro botanickou zahradu v centru - chovají tam opuštěné papoušky - fakt to existuje. Lidé si je koupí, ti nesplňují jejich normy, jsou nešťastní, ozobou si peří a už je rázem nikdo nechce... Měj se krásně, Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, děkuju za kompliment! Donald nebude na pohledech, protože to byla soukromá zakázka. :)
      Můžu botanickou kontaktovat, byla by čest pro ně něco vytvořit. Osudy zvířat jsou mnohdy velmi smutné, raději na to nemyslet. Ale šla bych se tam podívat, je to krásná botanická, tam na Klárově. Ani nevím, že tam mají papoušky! Jo a promyslím ten oběd, už mám volněji :).

      Vymazat
  6. Ten je nádherný! A neplánuješ (do budoucna) třeba potisk papouška na tričko? Zájem by určitě byl!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ne, s tím digi tiskem jsem pořád na vážkách, ale v přípravě na síto pro sítotisk je vlk, sýkorky a domečky. :)

      Vymazat
    2. Vlk? Sýkorky? Domečky? Juchůůůů :-) Těším se! Přeci v tričku od Tebe nebude chodit jen muž, že ano?

      Vymazat
    3. Jo jo, snad to brzy se studiem, kde mi dělaj síta, dořešíme. Třeba se Ti něco zalíbí :).

      Vymazat
  7. Je to fakt fešááák! To tečkování s akvarelkama je krásný.
    PS: PJ Harvey už taky nedávám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ta poslední deska byla dobrá! Tu miluju! :)
      A díky! <3

      Vymazat
  8. Já to tečkování na střední tak nesnášela! To jsem byla ještě mladá a hloupá:). Máš to krásný...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ani nevěděla, že tečkování může být vyučovací technika :))).
      A děkuju!

      Vymazat