úterý 3. května 2016

Myynici jsou tři

Na slovo skoupá jsem byla. Poslední dva měsíce na blogu. Já vím... Ale něco se dělo a já vám povím co.

Nejdřív jsem napsala strašně patetický článek. Pak to smazala. A nic nového nenapsala.

A pak, pak jsem napsala nový článek. A je patetický znova.

Jsem prostě taková.

Dramatizuju, většinou strašně mlčím nebo, ne moc často, hrozně křičím, jsem srdcař, a když mám někoho ráda, tak s ním diskutuju, všechno vidím veliké a barevné a ostré. Taková jsem. A nebudu dělat, že taková nejsem.

Moje výtvarnicko-grafická značka By Myyna (značka? je to značka?) vznikla v květnu, před třemi lety. Vcelku náhodou, spontánně, žádný kalkul, žádná velká očekávání. Po všech držkopádech a vzletech do oblak můžu říct akorát: někdy to dost bolí a někdy je to ráj. Každopádně bych neměnila, páč ty přesdržky jsou (mi) potřeba.

K třem letům jsem si nadělila pár věcí... (Musíme se přece odměňovat, protože život je krátký. A o tom, že může být opravdu velmi krátký, jsem se přesvědčila o víkendu, za volantem, kdy setina vteřiny a rychlá reakce rozhodla o mém bytí a nebytí. Velká lekce, řeknu vám.)

O to větší mám radost, že vám můžu (hrdě) odprezentovat novinky, které letošní květen přinesl. A které, vzhledem k množství, budu nejspíš používat ještě za deset let...

... jako například nové vizitky. Dala jsem si na ně lišku.




Pak jsem si říkala, co bude asi nejvhodnější motiv na pohlednice a nálepky, co dávám jako dárky k nákupům. Nakonec jsem se rozhodla pro šípy a zase pro spící lišku. Šípy, protože jsem Střelec a jako Střelec se chovám, ačkoliv můj Martin tvrdí, že není možný, aby bylo na světě jenom dvanáct lidských charakterů. Já neříkám, že to tak je, ale jsem si jistá, že nás v těch znameních cosi spojuje a je pro nás typické. A lišku, lišku jsem si vybrala, protože mi je velmi blízká.


Musím moc poděkovat svojí dvorní tiskárně, která odvedla zase skvělou práci. Jsou to profíci.


Není to ale všechno, ráda přeháním. Tříletá Myyna? Co umí? Už umí říkat "ř", zná zpaměti několik básniček (ba ne, kecám) a má úplně nové portfolio. Dost střídmé, avšak, podle mého názoru, je tam ukázané všechno důležité. Z diplomatického hlediska jsem zvolila jako univerzální jazyk angličtinu. Kdo ví, kdo na něj narazí, žeano.




Aaa... e-shop! Vlastní, myynovský! Baf! (Tady bych nejradši dala velkého šťastného smajlíka, s blaženým výrazem.)






Avšak z Fleru neodcházím, nevděk a blbost by mě musely fackovat. Ale vlastní e-shop už byl nutný, jsem ten typ, co potřebuje odměny, splňovat si cíle, a koulet si tak tu svojí kuličku dál a dál.

A to je vše.

Co myslíte, jsou to hezké narozeninové dárky?

38 komentářů:

  1. Jupí! Gratuluju! je to krásný! Pusu, muck, mask.

    OdpovědětVymazat
  2. Jedno velké ach! Tleskám, gratuluju a přeju, ať tu svoji kuličku kutálíš pořád dál a dál. Vizitku už jsem obdivovala v balíčku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, ze srdce děkuju za historicky první nákup na mém e-shopu! Vizitky jsou teď už z tiskárny, vypadá to ještě o fous lépe :).

      Vymazat
    2. Jo! Vyšlo to :-) Já s tou Andalusií čekala až to spustíš. To víš, moje vášeň pro lichá čísla a zrovna jedničku mám taky ráda :-)))) Mám radost a těším se! Už mám pro ni místo.

      Vymazat
    3. Je taková uklidňující... Mám ji ráda :).

      Vymazat
  3. Gratuluju a přeji další a další úspěšné roky :) Liška je krásná, dobrá volba!

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji - e-shop vypadá velice dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, děkuju moc, jsem ráda, že se e-shop líbí!

      Vymazat
  5. Gratuluji a všechno je nádherné, hodně úspěchů.

    OdpovědětVymazat
  6. Markéto, to je skvělý! Je strašně pěkný, když si někdo dokáže plnit sny. Ještě to všechno prolezu, teď jen prostě... je to skvělý. Ty jsi skvělá. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, díky moc, sny je potřeba plnit, aby se nerozplynuly :).

      Vymazat
  7. Koukala jsem a je to paráda! Tak všechno nejlepší k tvůrčím narozeninám:)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gábi! Ta sobota... :D
      Děkuju moc, snad to bude šlapat!

      Vymazat
    2. Ta sobota byla supeeer:)))!
      Počítám s letním pokračováním u nás.

      Vymazat
    3. To by bylo báječné, kdyby to vyšlo! :)

      Vymazat
  8. Gratulace, lišku chci, takže snad brzo nějaká objednávka :D
    pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, děkuju, lišek je habakuk, dostane se na všechny, jsem si jistá! :D

      Vymazat
  9. Gratuluji!!! Nádhera... všechno!

    OdpovědětVymazat
  10. Myyynaaaa máááá naaarozeniny... :-) Velká gratulace Markét! E-shop je parádní, je za tím vším vidět kus svěle odvedené práce. A jako všichni zde budu určitě potřebovat samolepku s liškou, takže brzy něco objednám! pa Jana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi, samolepka s liškou je must-have. Já jí dám jako poznávací znamení k nám na dveře. Zvenku! :)))
      A děkuju!

      Vymazat
  11. Markétko nádhera, máš to všechno velice pěkné, čisté, elegantní, osobité, prostě tvoje. Ať jdou kšefty a máš stále nápady a radost :) Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleno, dneska jsem byla u pana Jiřího a myslela na Tebe. Běž do toho! ;)
      Děkuju moc za pochvalu i za přání! <3

      Vymazat
    2. Hele půjdu, už jsem našla na internetu co zhruba chci - jen bych potřebovala delší vlasy - ehm :) Ještě musím domluvit s mužem hlídání a volám. Já byla naposledy před deseti měsíci a fakt to potřebuji, konce úplně zničený.
      A mimochodem, dnes jsem posílala svatební blahopřání a vybrala jsem k tomu jednoho americkýho ptáčka do Tebe :) :) (na sebe myslíme navzájem)

      Vymazat
    3. Tak to je moc milý! Ptáčci jsou bezva :).

      Vymazat
  12. Super dárky!!! Moc gratuluji k narozeninám i dalšímu levelu jako je vlastní eshop, přeju moc štěstí a radostí, ať těch přesdržek je pomálu, i když je někdy potřebujem :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Já jak občas od života jednu ťafku bokem nedostanu, tak si myslím, že ani nežiju :))).

      Vymazat
  13. Ctělo by to zařadit do nabídky tričko s fretkou - páč to jsi ty:-). Nestačim valit oči, wau... Jsi fakt jen jedna? Že pozdravuju Myynu a moc jí gratuluju!!! Má to fšecko krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)))) fretka! To asi jsem, máš pravdu. Děkuju moc, Lucko!

      Vymazat
  14. Markét, obrovská gratulace ke třetím narozeninám vlastní značky, k novému portfoliu a eshopu!
    Jsi prostě báječná a skvělá! Moc držím pěsti, ať Ti všechno i nadále takhle výborně šlape a přeji spoustu radosti z té Tvé krásné tvůrčí práce!
    A ta nádherná liška a šípy - to si přímo říká o další objednávku :-)
    Ať se daří!

    OdpovědětVymazat
  15. Obrovská gratulace k trojce =), k novým stránkám a hlavně eshopu!! Ať se daří!! =) A lištičkám zdar! Určitě něco zase brzy objednám, čas narozenin a svátků v naší rodině se blíží =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, lišky se prostě neztratí! :)))
      Díky!

      Vymazat
  16. Parádní Markét, moc gratuluju! :)) Ať se pořád tak daří ;)

    OdpovědětVymazat