pátek 27. května 2016

Malá knížka o dešti a duze

From Rain To Rainbows. 
"After the rain comes the rainbow.
Uplifting art to brighten your day."

Jsem zrovna v Londýně a tak se mi tohle téma náramně hodí. I když včera byl perfektní slunečný den...

Na tuhle knížku jsem narazila v Málaze v knihkupectví galerie moderního umění. Strašně se mi líbila, ale byla krapet předražená (jak už to tak v suvenýrových shopech galerií bývá). Tak jsem po návratu domů nažhavila internety a knížku si objednala na Book Depository, kde mají poštovné zdarma a knihy za normální ceny. Nakupuju tam poměrně často.

Tuhle rozkošnou malou knihu uvnitř spojuje téma deště a duhy, které jsou ve formě ilustrací zobrazené stylem několika desítek různých výtvarníků z celého světa.

Doporučuju jako relaxační "četbu".










2 komentáře: