čtvrtek 5. května 2016

Do proužků!

Prý je dnes Mezinárodní den proužků. Mně se to líbí, proužky, ačkoliv jsem většinu času zakutaná v černé nebo šedé, mám moc ráda. Nikdy nevyjdou z módy a vždycky vypadají dobře.

Na jejich počest se dneska nejen obléknu do pruhovaného trička, ale mám tu i oslavu štětcem.








A ptáček musí být, jasná věc!

11 komentářů:

  1. To je mi ale sympatický den!
    A ptáček taky :-)
    Takže dneska to pruhované triko jistí!

    OdpovědětVymazat
  2. Takový boty by se mi líbily!
    Pruhovaný triko mám na sobě. Takže vlastně už od rána slavím, aniž bych o tom věděla. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Taky bych je chtěla. Ale kreslila jsem je podle fotky na Pinterestu, takže určitě existujou! :)

      Vymazat
  3. Líbí, moc, mám ráda jednoduchost..... a mám dnes pruhované obě děti, páč dětská trička s obrázky nemůžu vystát, ale proužky ty jo, ty můžu! Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, a to já bych vás ráda v těch pružcích potkala!

      Vymazat
  4. Ale ne, já se to dozvěděla až teď a už jsem byla venku v tričku s květy! Ale napravím to, a něco proužkovaného ušiju :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Saši, děkuju, ale trochu jsi mne zmátla... jaké knížky? :)))

      Vymazat