pondělí 25. dubna 2016

ZOO Děčín

ZOO Děčín je taková malá lesní zoo, jako dítě jsem do ní chodila nadšená, je to tam docela komorní, s "obyčejnými" zvířaty a za zebrama se holt musí do Ústí na Labem.

Byli jsme tam s Martinem asi po stopadesáti letech, po hodně dlouhatánské době jsem vytáhla teleobjektiv a focení si užila, protože světlo bylo báječné.
Fotím ráda, ale čím jsem starší, tím radši se jen dívám. Fotoaparát mám ale přirostlý k ruce už od prvního stupně základky, kdy jsem dostala svojí první sovětskou Smenu, vyvolávala doma v koupelně s druhým tátou obrázky a hrozně mě to bavilo. Pak jsem ještě měla klasickou fotografii dva roky na střední a pět let na to, někdy v roce 2001, myslím, vstoupil do mého života digitál a já začala být líná a přepla na automat.
Nedávno mě ale jisté okolnosti donutily začít zase používat na digitálu clonu a jsem tomu ráda, mnohem víc mě to focení baví.

Ptactvo především, ale jsou tam i jiné druhy. Fakt, nekecám...

















4 komentáře:

  1. Nádherné fotky! A díky za tip na výlet :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky, Markét!
    Děčín máme na seznamu, já jsem na tom "vašem" severu nikdy pořádně nebyla a láká mě tam toho spousta ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máte dost daleko, jako my k vám :), ale kdybyste se vydali a potřebovali tipy na zajímavá místa, ráda poradím :).

      Vymazat