čtvrtek 21. dubna 2016

Pro pány i pro dámy

Milí, trička, tílka, batůžky i tašky jsou všechny hotové. Nikdy jsem neměla v shopu tolik textilu jako tentokrát. Taky jsem se tím nikdy nehodlala primárně živit a ani nehodlám, beru to jako doplněk a další možnost "zhmotnění" mých obrázků, ale protože je poptávka, musela bych být padlá na hlavu, abych ji ignorovala. Je toho fakt docela hodně, ale většinou od všeho jen jeden kousek, aby byla škála co nejpestřejší a já se u té práce nenudila. Takže, jestli se vám něco líbí, neváhejte.

A vyměnila jsem dámská trička za příjemnější (a dražší). Ne, že by ty od Fruit of the Loom byly špatný, ale tyhle nový jsou hodně měkoučký, což mi u těch předešlých chybělo. Taky jsou delší a nevím jak vy, ale já delší tričko umím ocenit. Není nic horšího, než když mi lezou zezadu záda a zepředu špek.







Protože doufám, že nějaký měsíc nebudu muset nic tisknout, rovnou jsem nadělala i tílka na léto. Jsou hodně lehoučký, což způsobuje u bílých dost výraznou průhlednost, takže upozorňuju předem, je to pro odvážný holky a nebo ty, co se s tím uměj stylově poprat. Dokážu si představit pod tím bílým tílkem neonovou nebo sportovní podprdu. Případně plavky. Černé a tmavě modré verze tílek průhledné nejsou. Aspoň něco.







Miluju stahovací batůžky! Dokonce už jsem tak daleko, že jsem přestala nosit svojí obrovskou koženou kabelu, co jsem myslela, že budu nosit až do konce života, a že si ji jednou, jako stařena, budu spravovat provázkem, aby mi držela pohromadě. Houby! Vypadá to, že jako stařena budu chodit s plátěným batůžkem...





Další novinka je, že jsem se vrátila k plátěným taškám. Velmi zvolna a opatrně. Ty mint se stříbrným potiskem jsou hrozně hezký a třpytivý.






A něco pro pány. Tady je Fruit of the Loom tradičně velmi spolehlivá značka, co se týče gramáže a kvality. Trička vydrží (říkal táta).






Všechno najdete na Fleru. Vím, jsou tací, co by na Fler nevkročili, i kdyby je mučili, takže ti mají smůlu a neuvidí všechno. Ostatní, co s tím problém nemají a chtějí si prohlédnout zbytek mojí práce, nechť následují odkazy pro tašky a batohy, pánská trička a trička pro dámy.
Mějte se krásně a užijte si (už brzy přišedší) víkend! (Já vím, že je čtvrtek.)

22 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Můžeme udělat směnný obchod. :) Já bych zas potřebovala Tvoje jeřáby...

      Vymazat
    2. Jsem rozhodně pro! Nejvíc se mi líbí batůžek se šípy. Jaké jeřáby bys chtěla ty? ;)

      Vymazat
    3. Ty bílé... :) http://www.fler.cz/zbozi/orizuru-drobni-snezi-6070189

      Vymazat
    4. Tyhle malé, nebo nějaký větší závěs z malých bílých jeřábů? :)

      Vymazat
    5. Jdu Tě spamovat na fb :).

      Vymazat
  3. Obdivuju! Musela to být dřina všechno natisknout, vyfotit, vložit... A plátěnky, ty jsou obzvlášť povedený! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju pěkně, dřina je asi silné slovo, ale po deseti hodinách tištění jsem byla trochu tuhá, to je pravda :).

      Vymazat
  4. Krása! Asi potřebuju tričko... jdu ti okukovat fler...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když Ti padne něco do oka, víš kde mne hledat ;).

      Vymazat
  5. Je to vsecko pecka! Jsi hvezda! mask.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak baťůžek s vlaštovkou je doma a je úžasnej. Děkuju ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc rádo se stalo! Já děkuju za nákup! :)

      Vymazat
  7. a kurnik, koukám, že jdu s křížkem po funuse.... vlaštovčí batůžky jsou fuč, ale nevadí, jako stálá fanynka si počkám na další várku a třeba to bude ještě větší terno :) Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi, no to nevim, jestli to bude terno, ale vlaštovky letěj, jak to tak vypadá! :)

      Vymazat
    2. pochopitelně, že to terno bude :) sím tě :) :) Al.

      Vymazat