pátek 15. dubna 2016

Nová trička

Nějak strašně rychle se prodala poslední várka potisknutých triček, což jsem nečekala. Uplně to nemám jako hlavní zdroj obživy, tak jsem si myslela, že to zas bude trvat rok, než se to prodá a on stačil necelý měsíc. Takže jsem jeden den rozprostřela domácí sítotiskovou dílnu, což znamená smontovat dva stoly, které má jinak Martin rozložené v pracovně a pustit se do práce.

Někdy je to docela fuška, aby se to povedlo. Kéž bych to mohla sekat jak Baťa cvičky, ale to nejde, neboť nemám příslušná udělátka. Takže se každé tričko "vyměřuje" zvlášť, což způsobuje, že na každém tričku je potisk trochu jinak vysoko. (Někdy moc, někdy málo, takže to pak letí do koše.) A taky barevná intenzita potisků se liší podle toho, jak moc jsem tlačila na těrku a jaký měla úhel sklonu. A každá šablona vyžaduje jiný úhel, záleží na kresbě.

Takže tak.

Co tím chci říct nevím, ale asi to, že je to tak čistá ruční práce, jak jen může být. Nicméně, potisk drží. Toho se bát nikdo nemusí.

Všechno je to bavlna, i když teď naposled jsem dostala za úkol natisknout srnku na umělotinu a šlo to. Jenom je ten potisk výrazně tvrdší, než na bavlně, ale prošlo to.

Kousky, které jsou ještě k mání přikládám. Po některých se hned zaprášilo, což mě těší. Teda fakt moc mě to těší.




Ohnivé šípy v M.

Stříbrné sardinky jsou v XL.

Černé šípy na šedém melíru jsou v S, L, XL.

Tenhle baobab na šedém melíru je velikostech M i L.

Ta vlaštovka je stříbrná a hrozně pěkně se třpytí, což je pro mne naprosto nemožné vyfotit. Velikost M.

Zlaté šípy. Moc pěkný kousek v S.

A v neděli se vrhnu na pánská trička, tašky a batůžky. Tak kdybyste někdo něco chtěl, pište.

6 komentářů:

  1. Po vlastovce koukam s tou stribrnou je paradni ( ps bylo by mozne natisknout na vlastni triko?) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stříbrná vlaštovka se dnes prodala, ale není problém natisknout novou a klidně na vlastní triko :). Za potisk si účtuji 200 Kč.

      Vymazat
  2. Ty zlatý šípy jsou parádní, ale S je na mě malý a sardinky vypadají taky úžasně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šípy jsou prodaný a Sardinky jsou fakt pěkný, akorát to neumim hezky vyfotit. Přitom se tak pěkně třpytěj! :)

      Vymazat
  3. Šípy jsou skvělé! A pánská trička budou se stejnými motivy? Ach jo, jsem úplně nerozhodná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, na pánská trika půjdou šípy, baobaby a sardinky. Moc široký repertoár nemám :). Ale na tašky a batohy mám připravený krásný javor a ovoce :).

      Vymazat