pátek 8. dubna 2016

Kozenka

Nové bahopřání s horskou andaluskou kozou.

Jsem ponořená do těch výtvorů ze Španěl až po uši a vůbec nemám potřebu jezdit do města, ale na toho Cronenberga už fakt musim, to bych si neodpustila. Jaro je na našem kobylisko-trojském pomezí tolik intenzivní, že se mi odtud vůbec nechce. Praha je tak hlasitá a tady je takový klid...

Takže kozenka, tu.

Krásná narozeninová váza od holek z Ema Mamisu. Skoro mě rozbrečela, když jsem ji poprvé držela v ruce.




10 komentářů:

  1. Kamzička!
    no já se hlavně chystám na Černickýho... v neděli končí, zase na poslední chvíli...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Černický mne neoslovil, takže mám aspoň o starost míň :). Ještě chci stihnout Andreu Tachezy v Písecké bráně. Respektive, její ilustrace :).

      Vymazat
    2. Aha, tak tu už jsem, kurva drát nestihla... Výstava na 14 dní. To je fakt báječný.

      Vymazat
  2. Ha :-)Ta koza je skvělá a ještě ma parádní bobky :D

    OdpovědětVymazat
  3. Markét, můžu se zeptat, kde pořizuješ ty celofánový sáčky na přáníčka? P.

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, zdravím kolegyni výtvarnici. Jsem tě našla čistě náhodou dnes večer :-)

    OdpovědětVymazat