čtvrtek 28. dubna 2016

Hláška, co řekl Clive Barker

Clive Barker je režisér šílených hororů s kultovními postavami. Namátkou Hellraiser. Na to už musí být člověk dost blázen sám o sobě, aby něco takového zrežíroval. Moc se mi líbí jedna jeho hláška, která zní "You just have to trust your own madness." (volně přeloženo "Prostě musíš důvěřovat svému šílenství."). Zjevně se tím řídí a já si myslím, že má recht.

Kde to mám podepsat?!

Akorát jsem tomu dala krapet éteričtější ohoz a tuhle jeho větu podkreslila něžným ženským obličejem inspirovaným zjevem Aurey H.

Moc mě baví práce s písmem. Musím přiznat.







7 komentářů:

  1. Krásná věta, krásný plakát a to Tvé krásné písmo je taky skvělé! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, děkuju moc! Písmo snad jednou ještě vylepším, zatím jsou to pomalé krůčky :).

      Vymazat
  2. Nádherná kombinace, a to písmo,ach. Chci je!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, děkuju! Už jsou připravené a v sobotu naviděnou! :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Ha, není! To mi uplně uniklo, omlouvám se a jdu to napravit.

      Vymazat