pátek 1. dubna 2016

Dubnový kalendář na plochu

Digitálně upravená perokresba ze Španělska mě inspirovala k vytvoření dubnového kalendáře. Stáhněte si ji na plochu počítače nebo si ji vytiskněte, je to na vás.







Krásný víkend přeji!

P.S. U mne na facebooku probíhá soutěž, tak se přidejte, jestli máte chuť. Odkaz je tu.

A kdybyste měli zájem o umělecký tisk téhle ilustrace, najdete ji tady.

6 komentářů:

  1. To je nádhera! Já si obrázek i koupím, ale ještě vyčkávám, určitě toho budu chtít zase víc. Děkuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo! On ten umělecký tisk, co je na prodej, je malinko jiný, tohle je fakt tvrdě projeté počítačem, i když to taky nevypadá špatně.

      Vymazat
  2. Díky.Už je na ploše.Březnový byl na mě moc divoký, ale tenhle je parádní.
    Asi ho taky koupím.

    OdpovědětVymazat
  3. Nechci opakovat již napsané, ale tenhle obrázek na plochu je fakt parádní. Potěší mě, vždy, když ho vidím. Moc díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně opakujte, inženýre :). Taky děkuju!

      Vymazat