sobota 5. března 2016

Music Inspiration #99 - Pixies

Jako upřímně, desku Doolittle znám z paměti, protože moje první velká láska měl Pixies tak rád, že jsme tohle album poslouchali pořád dokola a mně to vůbec nevadilo. A nevadí dodnes. Podle mne je to geniální záležitost.

S přestávkami hrají bostonští Pixies od roku 1986 dodnes. Do roku 2013 v kapele hrála jedna z nejlepších baskytaristek na světě, legendární Kim Deal, která byla zároveň i zakládající členkou Pixies, spolu s neméně legendárním Blackem Francisem. Měla jsem tu čest je vidět i na živo, jednou na slovenské Pohodě, ještě s Kim a v roce 2014 (myslím) už s novou baskytaristkou Kim Shattuck v Praze.

Pixies jsou moje milovaný devadesátky jak vyšitý, takže zase srdcovka, jako obvykle.
Nahlas, prosím!


Zdroj www.rockrevoltmagazine.com

Gouge Away (Doolittle, 1989)

A tahle je, Jeníčku, speciálně pro tebe... :) Příští sobotu si ji společně pustíme znova, muhehe...

Monkey Gone to Heaven (Doolittle, 1989)


Žádné komentáře:

Okomentovat